Model kształtowania lojalności konsumentów w stosunku do marki. Na podstawie wybranych produktów konsumpcyjnych

Abstract
Opracowanie składa się ze wstępu, sześciu rozdziałów oraz zakończenia i wniosków. Rozdział I dotyczy przeobrażeń w rozwoju koncepcji marketingowych. W rozdziale II dokonano zwięzłego przeglądu stanu wiedzy na temat podstawowej terminologii marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem marki i lojalności, a także przeglądu typologii lojalności. Tematem rozważań w rozdziale III jest znaczenie lojalności nabywców w budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej firmy. Rozdział IV – w pierwszej części omówiono główne trendy zachowań polskich konsumentów, wykorzystywane sposoby oddziaływania na lojalność konsumentów, a zwłaszcza programy lojalnościowe. W drugiej części rozdziału szczegółowo scharakteryzowano segment „młodych dorosłych” i przedstawiono skuteczność klasycznych narzędzi promocji w nadanym segmencie rynku. Rozdział V stanowi analizę wyników badań własnych nad najważniejszymi czynnikami oddziaływania na lojalność młodych nabywców. W rozdziale VI zaproponowano modelowe podejście do kształtowania lojalności segmentu „młodych dorosłych”, a także ogólnego schematu powstawania zjawiska lojalności nabywców.
Description
Keywords
Citation
Ostrowska I., 2010, Model kształtowania lojalności konsumentów w stosunku do marki, Wyd. US, Szczecin
Belongs to collection