Nowoczesne formy promocji
Streszczenie
Treści przedstawione w opracowaniu są efektem wieloletnich obserwacji polskiego oraz zagranicznych rynków mediów i reklamy. Na jej podstawie zaprezentowano najbardziej perspektywiczne kierunki rozwoju komunikacji z konsumentami. W podręczniku znalazły się rozważania teoretyczne dotyczące poszczególnych narzędzi promocji, ale zaprezentowano również praktyczne wskazówki odnoszące się do ich zastosowania. Opracowanie składa się z siedmiu rozdziałów. Ukazano w nich zróżnicowane formy komunikacji marketingowej, które stosunkowo niedawno pojawiły się w naszym kraju.
Kolekcje
- Książki / Books [2912]
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Powiązane pozycje
Wyświetlanie pozycji powiązanych tytułem, autorstwem i tematem.
-
Gdzie szukać konsumentów: efektywność reklamy internetowej w zależności od kontekstu
Toczyski, Piotr (2010)Reklama w internecie bardziej pomaga niż irytuje. Na dodatek internet jest jedynym medium, w którym natychmiast po kontakcie z reklamą można wyszukać dodatkowe informacje na temat, którego ona dotyczy. Takie są główne ... -
Reklama komercyjna i reklama społeczna – różnice i podobieństwa
Wójciuk, Anna (Towarzystwo Doktorantów UJ, 2017)Agata Stafiej-Bartosik i Dominika Maison wskazują, że według powszechnego przekonania reklamę komercyjną i reklamę społeczną różni jedynie tematyka. Zdaniem badaczek jest to myślenie uproszczone. Uwaga ta jest punktem ... -
Reklama społeczna – między społecznymi problemami a innowacjami
Kozłowska, Anna (Uniwersytet Szczeciński, 2015)Podstawowym wymaganiem wobec przedsiębiorstwa powinno być prowadzenie działalności marketingowej w sposób odpowiedzialny społecznie, tzn. niebudzący wątpliwości co do przestrzegania zasad funkcjonowania na rynku, rzetelności ...