Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGębarowski, Marcin
dc.date.accessioned2013-11-12T17:50:44Z
dc.date.available2013-11-12T17:50:44Z
dc.date.issued2007-06
dc.identifier.citationM. Gębarowski, Nowoczesne formy promocji, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2007pl
dc.identifier.isbn978-83-7199-445-6
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/2762
dc.description.abstractTreści przedstawione w opracowaniu są efektem wieloletnich obserwacji polskiego oraz zagranicznych rynków mediów i reklamy. Na jej podstawie zaprezentowano najbardziej perspektywiczne kierunki rozwoju komunikacji z konsumentami. W podręczniku znalazły się rozważania teoretyczne dotyczące poszczególnych narzędzi promocji, ale zaprezentowano również praktyczne wskazówki odnoszące się do ich zastosowania. Opracowanie składa się z siedmiu rozdziałów. Ukazano w nich zróżnicowane formy komunikacji marketingowej, które stosunkowo niedawno pojawiły się w naszym kraju.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherOficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiejpl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectreklamapl
dc.subjectambient mediapl
dc.subjectpromocjapl
dc.subjecteventpl
dc.subjectoutdoorpl
dc.subjectdesktop marketingpl
dc.subjectmarketing wirusowypl
dc.subjectaudiomarketingpl
dc.subjectaromamarketingpl
dc.subjectreklamapl
dc.subjectambush marketingpl
dc.subjectproduct placementpl
dc.subjectfield marketingpl
dc.subjectreklama tranzytowapl
dc.subjectadvergamingpl
dc.subjectreklama porównawczapl
dc.subjectreklama podprogowapl
dc.titleNowoczesne formy promocjipl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookpl
dc.contributor.organizationPolitechnika Rzeszowskapl
dc.description.epersonMarcin Gębarowski
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska