Gdzie szukać konsumentów: efektywność reklamy internetowej w zależności od kontekstu

Abstract
Reklama w internecie bardziej pomaga niż irytuje. Na dodatek internet jest jedynym medium, w którym natychmiast po kontakcie z reklamą można wyszukać dodatkowe informacje na temat, którego ona dotyczy. Takie są główne wnioski płynące z badania zrealizowanego w czerwcu 2010 r. metodą samodzielnie wypełnianych przez respondentów ankiet internetowych (CAWI) na próbie 1462 użytkowników, po zważeniu danych ze względu na wiek i wykształcenie populacji polskich internautów według danych ze standardu rynkowego Megapanel PBI/Gemius (za marzec 2010). Badanie to miało służyć eksploracji postaw internautów wobec różnych typów reklamy, zwłaszcza reklamy internetowej.
Description
Keywords
Citation
Toczyski, Piotr. Gdzie szukać konsumentów: efektywność reklamy internetowej w zależności od kontekstu. [w:] Toczyski, P.; Wojtyński, P.; Dubiel P.; Kustra A. Jak reklamować, żeby nie irytować. Raport Gazeta.pl o skuteczności reklamy internetowej. Warszawa 2010: Agora