Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 140
Rodzice dziecka z niepełnosprawnością działający w triadzie: Rodzic-Internet-Społeczeństwo
(Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, 2014)
Metodologia badań psychologicznych prowadzonych w przestrzeni Internetu
(Instytut Filozofii UAM, 2015)
Youcat - wskazania dla katechezy w kulturze medialnej
(2012)
Autor analizując genezę, treść, metodykę wydanego w 2011r. katechizmu młodych "Youcat" w kontekście kultury medialnej, podaje cztery wskazania dla współczesnej katechezy. Ma to być katecheza dialogu, rozumna, wizualna oraz ...
Rozwój relacji z klientami na skalę masową
(Marketing w Praktyce, 2002-11)
Kosowo w Internecie
(Instytut Dziennikarstwa UW, 2004-12)
To krótkie studium analizuje zawartość mediów internetowych w związku z konfliktem w Kosowie, od witryn oficjalnych (takich jak witryny NATO, ONZ, CIA, Departamentu Stanu), stron informacyjnych (BBC, CNN, Serbia Info, AIM) ...
Legitymacje dziennikarza obywatelskiego - zagadnienia prawne i praktyczne
(2011)
Redakcje po kilku latach konkurowania z dziennikarstwem oddolnym rozpoczęły proces dialogu, a następnie asymilacji aktywnych czytelników, którzy chcieli stać się autorami informacji. Po pierwszym okresie kopiowania wiadomości ...
Samobójstwa nastolatków w Internecie w perspektywie pedagogiki mediów
(Wydział Teologiczny Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, 2011)
Coraz częściej słyszymy o powstawaniu nowych witryn i forów internetowych, które zachęcają do popełniania samobójstwa wśród nastolatków. Internauci znajdujący dzięki wyszukiwarkom informacje o samobójstwie częściej są do ...
Aktywność jednostek samorządu lokalnego w serwisach społecznościowych na przykładzie województwa podkarpackiego
(Fundacja Obywatelskiego Rozwoju-Ryki, 2012)
Niniejsza praca omawia szczególny rodzaj narzędzia marketingowego,
używanego przez jednostki samorządu terytorialnego, jakim są serwisy
społecznościowe. Stanowią one, w nawiązaniu do tematu II Ogólnopolskiego
Kongresu ...
World Internet Project. Poland 2010
(Agora S.A. & TP Group, 2010)
This 2010 report provides a richly detailed and reliable account of who uses the Internet in Poland, who does not, and what difference it makes for everyday life and work. It is based on high-quality data – face-to-face ...
Technika moderacji zachowań użytkowników serwisu internetowego gazety lokalnej
(Wydawnictwo Naukowe Scriptorium, 2011)
Autor omawia sposoby i efekty moderacji zachowań – zarówno w przestrzeni Internetu, jak i w przestrzeni rzeczywistej – użytkowników serwisu internetowego na przykładzie tygodnika lokalnego „MM Moje Miasto Szczecin” i strony ...