Niepewność jako architekt kontekstu podejmowania decyzji menedżerskich

Abstract
Każda organizacja funkcjonuje w pewnym kontekście, który zmienia się wraz ze zmianami zachodzącymi zarówno w jej wnętrzu, jak i w jej otoczeniu. Kontekst ten przekłada się również na uwarunkowania sytuacji decyzyjnych jakie pojawiają się w organizacji. Przy podejmowaniu decyzji menedżer powinien na wstępie ocenić kontekst charakteryzujący daną sytuację decyzyjną, aby we właściwy sposób podejść do rozwiązania problemu decyzyjnego. Celem niniejszej pracy jest ukazanie niepewności jako zjawiska kształtującego kontekst podejmowania decyzji menedżerskich. Dla realizacji przyjętego celu został przedstawiony charakter decyzji menedżerskich oraz wielowymiarowość zjawiska niepewności. W następnym etapie zostały przestawione uwarunkowania generujące niepewność sytuacji decyzyjnych. Artykuł został przygotowany na podstawie studiów literatury przedmiotu.
Description
Keywords
Citation
K. Grzesik, Niepewność jako architekt kontekstu podejmowania decyzji menedżerskich, Marketing i Rynek, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne SA, nr 9 [CD], 2015, ss. 143-154
Belongs to collection