Cyfrowa szkoła: założenia komponentu badawczego
Data
2012Autor
Hofmokl, Justyna
Sawko, Katarzyna
Śliwowski, Kamil
Toczyski, Piotr
Filiciak, Mirosław
Gajek, Ewa
Grynberg, Marcin
Gregorczyk, Grażyna
Grzybowski, Andrzej
Kędracka-Feldman, Ewa
Rostkowska, Małgorzata
Sijko, Kamil
Stokowska, Anna
Jałosińska, Agata
Metadane
Pokaż pełny rekordStreszczenie
Opracowując założenia komponentu korzystaliśmy z najnowszych
analiz, dotychczasowych doświadczeń polskich i zagranicznych projektów wykorzystujących
TIK w szkołach, konsultowaliśmy się z ekspertami i praktykami, przeprowadziliśmy
dziesiątki rozmów i wywiadów z nauczycielami, odbyliśmy wielogodzinne
spotkania i narady wewnętrzne. Efektem tej pracy jest poniższe opracowanie, które
składa się z trzech części. Pierwsza część stanowi wprowadzenie do tematu wdrożenia
TIK do szkół. W drugiej części przedstawiamy szczegółowy opis planowanego przebiegu
komponentu badawczego oraz rekomendacje dotyczące jego realizacji. W trzeciej części
dzielimy się zebranymi w trakcie pracy nad komponentem badawczym doświadczeniami
związanymi z funkcjonowaniem TIK w polskich szkołach.
Kolekcje
- Książki / Books [2912]
Z tą pozycją powiązane są następujące pliki licencyjne: