Znaczenie wiedzy o zachowaniach konsumentów dla tworzenia przekazu reklamowego

Abstract
Posiadanie wiedzy o postawach i zachowaniach konsumentów jest istotą marketingu, jednak kluczowym czynnikiem sukcesu konkurujących przedsiębiorstw jest umiejętne wykorzystanie tej wiedzy podczas projektowania i stosowania działań marketingowych. Jednym z obszarów, w których przydaje się znajomość postaw i zachowań konsumenckich jest reklama. Celem artykułu jest scharakteryzowanie procesów związanych z zachowaniem konsumentów oraz ich postaw i wskazanie na znaczenie posiadania wiedzy w tym zakresie dla zapewnienia skuteczności przekazu reklamowego. Artykuł przyjął formę przeglądu literaturowego.
Description
Keywords
Citation
A. Wiśniewska, Znaczenie wiedzy o zachowaniach konsumentów dla tworzenia przekazu reklamowego, w: Reklama i PR z perspektywy współczesnych problemów komunikacji marketingowej, red. A. Wiśniewska, A. Kozłowska Wyższa Szkoła Promocji, Mediów i Show Businessu, Warszawa 2016
Belongs to collection