Debaty telewizyjne w kampanii wyborczej: samorządowej (2014 r.) i parlamentarnej (2015 r.)

Abstract
Celem niniejszego artykułu jest charakterystyka telewizyjnych debat przedwyborczych, organizowanych na szczeblu lokalnym i regionalnym w kampaniach do samorządu (2014 r.) i parlamentu (2015 r.). Analiza dotyczyła zarówno ilościowego wymiaru zjawiska, jak i formatu poszczególnych debat. Badania pokazują, że – zwłaszcza w przypadku kampanii parlamentarnej – debaty telewizyjne były stałym jej elementem, przyjęte zaś formaty (choć zróżnicowane) nie stwarzały warunków sprzyjających prowadzeniu dyskusji (brak możliwości interakcji etc.).
Description
Keywords
Citation
Błażej Choroś, Ewa Skrabacz, Debaty telewizyjne w kampanii wyborczej: samorządowej (2014 r.) i parlamentarnej (2015 r.), w: 20 lat polskich telewizyjnych debat przedwyborczych, red. A. Budzyńska-Daca, Warszawa 2016
Belongs to collection