E-branding polskich piłkarzy w social media a jakość ich wystąpienia na EURO
Abstract
Działania e-brandingowe, związane są z prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych (głównie na
portalu Facebook) i polegają na prowadzeniu szeregu procesów związanych z tworzeniem marki osobistej
w Internecie. Za jedno z najskuteczniejszych narzędzi wspierających działania e-brandingowe na portalu
Facebook uważane jest lokowanie marki obok popularnych, aktualnych wydarzeń (Real-Time Marketing).
Dzięki jednemu z najszerzej komentowanych medialnie wydarzeń ostatnich lat, czyli mistrzostwach Euro 2016,
na popularności zyskali polscy piłkarze. Odzwierciedlał to wzrost liczby fanów na portalu Facebook
poszczególnych polskich piłkarzy. Ich wystąpienie było także oceniane przez polskich kibiców, jak
i zagranicznych ekspertów jako bardzo udane. Jednak indywidualna jakość wystąpienia polskich piłkarzy na
Euro 2016 nie zawsze szła w parze z ich popularnością (tj. ilością wzmianek) w Internecie.
Collections
- Artykuły / Articles [16126]
The following license files are associated with this item: