Edukacyjne konteksty doświadczania świata sztuki

Abstract
Fakt wielorakiego oddziaływania sztuki na rozwój i funkcjonowanie człowieka we wszystkich sferach życia skłonił nauczycieli akademickich, artystów, muzykologów i pedagogów różnych specjalności bezpośrednio lub pośrednio związanych ze sztuką do podjęcia naukowo-badawczych rozważań nad edukacyjnymi kontekstami doświadczania świata sztuki. Podjęte tematy w monografii są odzwierciedleniem wieloaspektowych i wielotorowych. 8Wstęppodejść teoretycznych i metodologicznych oraz przybliżają nam obraz aktualnie realizowanych kierunków badań w ramach różnych ośrodków akademickich w Polsce. Na treść książki, obejmującej trzy części, składa się opis i prezentacja wyników analiz teoretycznych i badań nad doświadczaniem świata sztuki w dyskursie filozoficznym, muzykologicznym, instrumentalnym, artystyczno-wykonawczym, pedagogicznym i terapeutycznym.
Description
Keywords
Citation
Kochanowska E., Majzner R., E. Zawada (red.), (2017), Edukacyjne konteksty doświadczania świata sztuki, Wydawnictwo StudioMoto, Kraków.
Belongs to collection