Wykorzystanie Internetu i mediów elektronicznych w badaniach marketingowych biblioteki

Abstract
Marketing biblioteczny staje się narzędziem coraz częściej stosowanym przez biblioteki na całym świecie, wspierającym ich rozwój i zwiększającym zadowolenie użytkowników. Trudno obecnie wyobrazić sobie dobrze funkcjonującą bibliotekę, która nie prowadzi badań marketingowych, podnoszących jakość i efektywność jej funkcjonowania. Marketing biblioteczny stał się już swego rodzaju standardem zarządzania nowoczesną biblioteką. Jednakże wraz z ewoluowaniem otoczenia bibliotek zmieniają się również metody i narzędzia zarządzania nimi. Tak również stało się w przypadku działań marketingowych.
Description
Keywords
Citation
Wojciechowska Maja: Wykorzystanie Internetu i mediów elektronicznych w badaniach marketingowych biblioteki. W: Elektroniczny wizerunek biblioteki. Pod red. Mai Wojciechowskiej. Gdańsk: Wydawnictwo Ateneum – Szkoły Wyższej, 2008, s. 93-104. ISBN 978-83-61079-01-9.
Belongs to collection