CDV-WAY#2 Sposób na ciekawy kurs e-learningowy. Poradnik metodyczny dla Trenera
Oglądaj/ Otwórz
Data
2020-06-01Autor
Banaszak, Marek
Moskwa, Dagmara
Fojutowski, Łukasz
Metadane
Pokaż pełny rekordStreszczenie
Druga część CDV-way#2 jest metodyczną kontynuacją części poświęconej kształceniu zdalnemu. Przeznaczona jest dla trenerów i wykładowców prowadzących zajęcia zarówno zdalne, jak i stacjonarne (w sali dydaktycznej/szkoleniowej). Uniwersalizm podręcznika wynika z naszej wiary w to, że określone elementy metodyczne projektowania zajęć dla studentów/słuchaczy powinny być podstawowym elementem warsztatu pracy każdego dydaktyka – bez względu na staż pracy, czy formę prowadzenia zajęć. Tworząc niniejszy materiał przyświecał nam jeden cel: chęć zainspirowania każdego trenera, aby przygotowując zajęcia zastosował osiem wypracowanych przez nas podstawowych kroków:
1. Konstruowanie ciekawego tematu zajęć.
2. Opracowanie celów zajęć na podstawie efektów uczenia się.
3. Określenie kryteriów oceniania studenta/słuchacza.
4. Wykorzystanie skutecznej i wartościowej informacji zwrotnej.
5. Dobranie i odpowiednie przedstawienie treści kształcenia.
6. Dobranie odpowiednich i adekwatnych do celów metod kształcenia (preferujemy metody aktywizujące).
7. Skonstruowanie jasnych zasad oceniania.
8. Wykorzystanie różnych form ewaluacji zajęć w celu doskonalenia warsztatu pracy.
Kolekcje
- Inne / Other [523]
Z tą pozycją powiązane są następujące pliki licencyjne: