Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce: na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego / Mariola Antczak, Magdalena Kalińska-Kula. – Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019. – 264 s. : il. ; 25 cm. – ISBN 978-83-8142-334-2. – ISBN 978-83-8142-335-9.

Abstract
W 2019 roku na półki księgarskie trafiła książka Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce. Na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego, wydana staraniem Uniwersytetu Łódzkiego. Autorki tomu to specjalistki z zakresu zarządzania i marketingu instytucji kultury. Mariola Antczak pełni funkcję kierownika Katedry Informatologii i Bibliologii UŁ, natomiast Magdalena Kalińska-Kula prowadzi badania w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania UŁ. Te bardzo korzystne połączenie kompetencji obu Autorek spowodowało, że do rąk Czytelnika trafił interesujący tom poświęcony zagadnieniom marketingu w instytucjach bibliotecznych.
Description
Keywords
Citation
WOJCIECHOWSKA Maja. Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce: na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego / Mariola Antczak, Magdalena Kalińska-Kula. – Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019. – 264 s. : il. ; 25 cm. – ISBN 978-83-8142-334-2. – ISBN 978-83-8142-335-9. Nowa Biblioteka. 2020, nr 1, s. 103-107. ISSN 2451-2575.
Belongs to collection