Jak przemysły kreatywne mogą pozytywnie oddziaływać na starzenie się i starość?

Abstract
Niektórzy ludzie twierdzą, że przemysły kreatywne mają niewiele wspólnego ze starzeniem się i starością. Słowa „kreatywność” i „twórczość” są coraz częściej stosowane niemal jako synonimy cech ludzi młodych i młodości jako etapu życia. Tymczasem wszyscy korzystamy z pewnych stworzonych przez innych ludzi technologii do wykonywania różnorodnych codziennych czynności. Ponadto bez względu na wiek korzystamy z produktów opracowanych w ramach rzemiosła, wzornictwa/designu lub w sektorze produkcji oprogramowania. Współczesne społeczeństwa mają też do czynienia z nadmiarem treści pochodzących m.in. z branży muzycznej, branży wydawniczej oraz branży filmowej i wideo.

Some people say that creative industries have little to do with aging and old age. The words "creativity" and "creativity" are increasingly used almost as synonyms for the characteristics of young people and youth as a stage of life. Meanwhile, we all use certain other people-made technologies to perform a variety of daily activities. In addition, regardless of age, we use products developed in the field of craftsmanship, design / design or in the software production sector. Contemporary societies are also faced with an excess of content from, inter alia, from the music, publishing, and film and video industries.
Description
Keywords
Citation
Klimczuk, A. (2018). Jak przemysły kreatywne mogą pozytywnie oddziaływać na starzenie się i starość? Polityka Senioralna, (1), 52–53. Retrieved from http://polityka.zaczyn.org/przemysly-kreatywne-moga-pozytywnie-oddzialywac-starzenie-sie-starosc/
Belongs to collection