Badania w obszarze doskonalenia umiejętności nauczycieli w zakresie robotyki i kompetencji cyfrowych w edukacji

Abstract
Badania związane z proksemiką realizowane w latach 2018–2020 na zajęciach, na których stosowano technologię informacyjno-komunikacyjną (TIK, ang. ICT), oraz nauczanie elementów robotyki w trakcie realizacji programowania i kompetencji cyfrowych, także w kontekście proksemiki, umożliwiają dokonanie analizy zagadnień występujących w badaniu i ujętych w opracowaniach. W efekcie przeprowadzonej analizy danych uzyskanych z badań można stwierdzić, iż nauczyciele przede wszystkim uczestniczyli w formach doskonalenia związanych z elementami robotyki i kompetencji cyfrowych w edukacji, wskazali na znaczący udział w warsztatach oraz w konferencjach, a także na wewnątrzszkolne doskonalenie i kursy.
Description
Keywords
Citation
Mikołajczyk, J., Królikowski, T., Mikulski, K., Badania w obszarze doskonalenia umiejętności nauczycieli w zakresie robotyki i kompetencji cyfrowych w edukacji, ZESZYTY NAUKOWE WSG, t. 36, seria: Edukacja – Rodzina – Społeczeństwo, nr 5 (2020), s. 151-162.
Belongs to collection