Nowoczesne formy promocji
Streszczenie
Treści przedstawione w opracowaniu są efektem wieloletnich obserwacji polskiego oraz zagranicznych rynków mediów i reklamy. Na jej podstawie zaprezentowano najbardziej perspektywiczne kierunki rozwoju komunikacji z konsumentami. W podręczniku znalazły się rozważania teoretyczne dotyczące poszczególnych narzędzi promocji, ale zaprezentowano również praktyczne wskazówki odnoszące się do ich zastosowania. Opracowanie składa się z siedmiu rozdziałów. Ukazano w nich zróżnicowane formy komunikacji marketingowej, które stosunkowo niedawno pojawiły się w naszym kraju.
Kolekcje
- Książki / Books [2915]
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Powiązane pozycje
Wyświetlanie pozycji powiązanych tytułem, autorstwem i tematem.
-
Skąd znamy Goździkową? – czyli o różnych sposobach charakteryzowania bohatera
Ryłko-Kurpiewska, Anna (Marpress, 2011)Od dawna wiadomo, że stosunek odbiorcy do bohatera reklamy rzutuje na postrzeganie produktu i jego ocenę. Cechy postaci wykorzystywane są do stymulowania pozytywnego wartościowania produktów bądź krytyki towarów konkurencyjnych. ... -
Rhetoric and Public Service Advertising – a Case Study on the Campaign Against Homophobia
Paweł, Sarna (GWSP, 2013)The author of the present article, by analyzing chosen social Polish actions organized by the organization called the campaign Against Homophobia, refers to the rhetorical aspects of advertising. A reflection on the ... -
Bohater w reklamie telewizyjnej - raport badawczy
Kozłowska, Anna (Wyższa Szkoła Promocji, 2012)Główny przedmiot badawczy projektu badawczego stanowiła reklama telewizyjna analizowana pod kątem pojawiających się w niej bohaterów reklamowych. Projekt badawczy pt.„Bohater w reklamie telewizyjnej” wychodzi z założenia ...