Miary relacji firma-klient
Abstract
W artykule omówiono podstawowe zmienne służące do pomiaru relacji z konsumentami, a także przedstawiono wyniki badań empirycznych wskazujących na czynniki warunkujące siłę relacji w trzech sektorach.
Collections
- Artykuły / Articles [16161]
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Determinanty korzystnych relacji z klientami. W poszukiwaniu różnych strategii marketingu relacji na rynku B2B
Mitręga, Maciej (Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008-03)Obecny etap w rozwoju marketingu relacji skłania do podjęcia prac porządkujących w zakresie czynników mających wpływ na rozwój relacji pomiędzy sprzedawcą i nabywcą na rynku B2B. Celem artykułu jest przedstawienie modelu ... -
Zdolności sieciowe małych i średnich przedsiębiorstw a jakość relacji z klientami
Mitręga, Maciej (Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2011-09)Zdolności sieciowe organizacji stanowią relatywnie nowy, wyłaniający się nurt badawczy w zarządzaniu. Artykuł ten nawiązuje do tego nurtu badawczego poprzez prezentację wyników badań empirycznych testujących zależność ... -
Badanie zastosowania geolokalizacji w celu budowania relacji z klientami – analiza przypadku
Oleksiak, Piotr (2014)Cel. Zastosowanie geolokalizacji w biznesie staje się coraz bardziej powszechne, a zasięg technik geomarketingu zwiększa się wraz z rozwojem technologii mobilnej. Czynniki te sprawiają, że przedsiębiorcy coraz ...