Wpływ prowadzonych działań promocyjnych na ruch turystyczny w mieście Częstochowa
Oglądaj/ Otwórz
Data
2013Autor
Nowak, Stefan
Halemba, Piotr
Herbuś, Aneta
Metadane
Pokaż pełny rekordStreszczenie
W obecnie obowiązujących realiach gospodarczych dużego znaczenia nabierają realizowane działania promocyjne. Chcąc pokonać konkurencję i przedstawić szerokiemu gronu odbiorców oraz w konsekwencji sprzedać swój produkt, należy go najpierw skutecznie wypromować. Takim właśnie produktem dla jednostek samorządu terytorialnego (JST) są atrakcje turystyczne zlokalizowane na ich terenach. Właściwy dobór działań promocyjnych w JST skutkuje zwiększeniem ruchu turystycznego oraz dodatkowymi wpływami do budżetu, jak również istotnym z punktu widzenia społeczności lokalnej żywieniem społeczno-gospodarczym.
Celem opracowania jest przedstawienie wpływu na ruch turystyczny działań promocyjnych, które są podejmowane przez jednostki samorządu terytorialnego.
Kolekcje
- Artykuły / Articles [16126]