Kreatywny łańcuch – powiązania sektora kultury i kreatywnego w Polsce
Date
2014Author
Krapiński, Bartosz
Szultka, Stanisław
Grabowska, Martyna
Szlendak, Tomasz
Zawistowski, Władysław
Marcinkiewicz, Olga A.
Bujny, Jarosław
Jagielak, Maciej
Szlachta, Paweł
Adamczewski, Marek
Mochocki, Michał
Porada, Tadeusz
Gajos, Hanna
Metadata
Show full item recordAbstract
Autorzy raportu weryfikują na ile kultura w Polsce jest rzeczywistym impulsem dla rozwoju sektorów kreatywnych i całej gospodarki, a inwestycje w kulturę przekładają się na przychody pozostałych sektorów gospodarki. Jest to tym samym weryfikacja modelu rozwoju zakładającego, że główne dziedziny kultury współistnieją z przemysłami kultury i kreatywnymi, wspólnie tworząc nowy obszar – sektor kreatywny – stanowiący źródło silnego impulsu rozwojowego dla całej gospodarki. Za wskaźnik weryfikujący ten model przyjęto analizę deklaratywnych powiązań występujących pomiędzy podmiotami przynależącymi do poszczególnych branż z sektora kreatywnego, a także poszczególnych okręgów koncentrycznych.
Collections
- Raporty / Reports [282]