Odpowiedzialność społeczna biznesu – polifonia strategii, zaangażowania, doświadczeń oraz miar dużych i małych firm

Abstract
Niniejszy artykul ukazuje wielorakość podejść do zjawiska odpowiedzialności społecznej. Ta polifonia perspektyw znajduje odzwierciedlenie nie tylko w prostej próbie ukazania różnic między jej specyfiką w małych w przeciwieństwie do dużych przedsiębiorstw. Przedstawiono również podstawowe klasyfikacje strategii przedsiębiorstw w odniesieniu do CSR i pokazano jak niespójne i różne są typologie przedsiębiorców wyodrębniane na podstawie takiego zaangażowania. Autorzy podkreślają także znaczenie wykorzystania teorii kapitału społecznego w odniesieniu do MSP.w przeciwieństwie do teorii interesariuszy dominującej we współczesnym dyskursie CSR.
Description
Keywords
Citation
Starnawska M, Popowska M., (2012) Odpowiedzialność społeczna biznesu – polifonia strategii, zaangażowania, doświadczeń oraz miar dużych i małych firm, Journal of Management and Finance. - Vol. 10, No. 1. Part 3, 129-140
Belongs to collection