Potencjał prezentacji multimedialnej źródłem twórczej aktywności dzieci
Abstract
Artykuł dotyczy wskazania na prezentacje multimedialne jako nowoczesny środek dydaktyczny w edukacji przedszkolnej i szkolnej. Stanowi źródło służące rozwijaniu twórczej aktywności dzieci. Pojawiająca się w wyniku działania prezentacji multimedialnej aktywność intelektualno-poznawcza, emocjonalna i praktyczna jest wynikiem wewnętrznych przeżyć, czego konsekwencją są postawy i przekonania dzieci Prezentacja jest dowodem na to, że nowoczesne media poprzez swoje możliwości mogą mieć wpływ na tworzenie i modyfikowanie działań edukacyjnych, bowiem oczekiwania i potrzeby dzieci przekraczających próg przedszkola, czy szkoły są zupełnie inne dziś, niż jeszcze kilkanaście lat temu. Dlatego organizatorzy edukacji szczególnie w tych pierwszych etapach nauczania powinni zrobić wszystko, aby rzeczywistość szkolna, czy przedszkolna nie różniła się zbyt wiele od tej, jaka otacza szkołę czy przedszkole.
Collections
- Artykuły / Articles [16158]
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.