Strategia odpowiedzialnego biznesu - czyli więcej niż zysk
Streszczenie
Tradycyjne sposoby organizowania i zarządzania przedsiębiorstwem odnoszące się do wartości akcji nie wystarczają obecnie aby odnieść sukces. Nie pozwalają na osiąganie równowagi między interesem akcjonariuszy i społeczeństwa. Firmy stają w obliczu oczekiwań i żądań bardziej złożonych i szybciej zmieniających się niż w przeszłości. Ludzie oczekują firm odpowiedzialnych społecznie za swoje działania. Tworzone są nowe sposoby organizowania działalności w celu zaspokojenia nowych żądań społecznych.
Kreuje się nowe rodzaje związków z akcjonariuszami, inwestorami, pracownikami i klientami. Służy temu koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa, której charakterystykę na tle nowych oczekiwań społecznych prezentuje poniższy referat.
Zawiera również przykłady z polskiej sceny gospodarczej.
Kolekcje
- Artykuły / Articles [16158]