polski
English
polski
Pomoc
Zaloguj
Przełącz nawigację
Przełącz nawigację
English
polski
Zobacz pozycję
Strona główna repozytorium
Repozytorium CeON
Artykuły / Articles
Zobacz pozycję
Strona główna repozytorium
Repozytorium CeON
Artykuły / Articles
Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Improving the quality of services offered by the catering and hotel company, on the basis of customers' survey
Oglądaj/
Otwórz
Dziuba_Improving_The_Quality_Of_Services_Offered_2014.pdf (4.346MB)
Data
2014
Autor
Dziuba, Szymon T.
Jarossova, Małgorzata A.
Konieczna, Agata
Metadane
Pokaż pełny rekord
mailto:?subject=Polecam publikację w Repozytorium CeON&body=Polecam publikację pt. „Improving the quality of services offered by the catering and hotel company, on the basis of customers' survey”, dostępną w Repozytorium CeON [https://depot.ceon.pl/handle/123456789/9842].
Poleć publikację
URI
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/9842
Kolekcje
Artykuły / Articles
[16165]
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Szukaj w repozytorium
W tej kolekcji
Przeglądaj
Całe repozytorium
Zbiory i kolekcje
Daty wydania
Autorzy
Afiliacja
Tytuły
Tematy
Ta kolekcja
Daty wydania
Autorzy
Afiliacja
Tytuły
Tematy
Moje konto
Zaloguj
Statystyki
Liczba publikacji w repozytorium:
22391
Przejrzyj statystyki użycia