Przeglądaj według afiliacji "UEK w Krakowie"
Wyświetlanie pozycji 21-40 z 40
-
Restructuring Marketing Concept of Competitive Advantage in Building Company
(Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle ORGMASZ, 2015)W coraz większym stopniu o sukcesie przedsiębiorstw decydują zmiany w obszarze marketingu. Pojawia się pojęcie restrukturyzacji marketingowej, która oznacza wprowadzanie zmian w obszarze marketingu i jest jednym z działań, ... -
Tehnological Innovations in Pcim Community
(EiOP, 2012) -
Transformational Leadership According to Competitiveness of Small Enterprises
(The University of Applied Sciences Upper Austria, 2016)As it is clear from the analyzed organizations, management needs to acknowledge potential areas of change in their behavior. To a lesser extent, they should use the power and leader-ship based on authority, which is built ... -
Wdrażanie elementów zrównoważonego rozwoju a konkurencyjność gmin (część I - wymiar ekologiczno - środowiskowy)
(Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 2016-08) -
Wdrażanie elementów zrównoważonego rozwoju a konkurencyjność gmin (część II - wymiar ekonomiczny i społeczny)
(Instytut Organizacji i Zarzązania w Przemyśle "ORMASZ", 2016-08) -
Wpływ procesów innowacyjnych i operacyjnych na rozwój obszarów wiejskich
(Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Zamościu, 2012)W okresie informacji i wiedzy rozwój wielu dziedzin uwarunkowany jest umiejętnością połączenia najlepszej innowacyjnej praktyki z opracowaniami teoretycznymi. Jest to szczególnie widoczne w zarządzaniu organizacjami. Gmina ... -
Wykorzystanie kluczowych czynników sukcesu w analizie strategicznej na przykładzie branży piekarniczo-cukierniczej
(2015)Branża piekarniczo-cukiernicza stanowi bardzo istotną gałąź sektora rolno-spożywczego, albowiem około 43% ogółu przedsiębiorstw działających w sektorze rolno-spożywczym stanowią przedsiębiorstwa piekarnicze (które w ... -
Wykorzystanie nowoczesnych technologii w tworzeniu systemów informacyjno - komunikacyjnych w Gminie Michałowice
(2012)Mający miejsce w ostatnich latach ogromny rozwój technik informacyjnych oraz zmienność otoczenia wymuszają na organizacjach, aby tworzyły systemy informacyjno – komunikacyjne. Celem tych systemów jest zapewnienie szybkiego ... -
Wykorzystanie wiedzy w perspektywie klienta a uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej przez małe przedsiębiorstwa
(Uniwersytet Szczeciński, 2011) -
Wyzwania dydaktyki XXI wieku – doświadczenia MChE w obszarze „Społeczeństwo obywatelskie”
(Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego. Departament Edukacji i Kształcenia Ustawicznego. Wydział Kształcenia Zawodowego, 2015)Zmiany jakie miały miejsce w otoczeniu gospodarczym i społecznym na przełomie XX i XXI wieku, a które charakteryzowane są poprzez wzrost zmienności, intensywności i nowości w dużym stopniu były w dużej mierze wynikiem ... -
Zarządzanie przedsiębiorcze w sektorze deweloperskim
(AGH Kraków, 2006) -
Zarządzanie przedsiębiorcze w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw
(Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007) -
Zmiany kultury organizacyjnej na przykładzie małego przedsiębiorstwa
(Politechnika Łódzka, 2014)Współczesne przedsiębiorstwa, które chcą przetrwać lub nawet się rozwijać muszą być elastyczne, innowacyjne i zwinne. Muszą one dostarczać wyroby i usługi o wysokiej jakości w dobrej cenie, które będą zaspokajały potrzeby ... -
Zmiany w otoczeniu rynkowym a konkurencyjność organizacji
(UEK w Krakowie, 2014)Organizacje działają w otoczeniu i wraz z nim tworzą ekosystem, dlatego w artykule poruszona została problematyka zmian w otoczeniu rynkowym. W pierwszej części opracowania wyjaśniono istotę i znaczenie konkurencyjności ...