Browsing by Title
Now showing items 7060-7079 of 21034
-
K. Dąbrowski, Recenzja: Piotr Buława, Karolina Szmit, Ekonomiczna analiza prawa, Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2012, ss. 207
(Warszawska Wyższa Szkoła Ekonomiczna im. E. Wiszniewskiego, 2014) -
Kajetan Koźmian z perspektywy literackiego renegata Franciszka Morawskiego
(Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku, 2013)Badacz, analizując korespondencje oraz inne wypowiedzi Franciszka Morawskiego (1783-1861), rysuje literacki portret Kajetana Koźmiana (1771-1856) głównego przedstawiciela nurtu zwanego "klasycyzmem warszawskim". Obaj poeci ... -
Kalendarium edukacji zdalnej – co wynika z ministerialnych rozporządzeń
(Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, 2022-12-30)Artykuł ma charakter porządkujący. Jego celem jest odtworzenie na podstawie rozporządzeń Ministra Edukacji Narodowej oraz Ministra Edukacji i Nauki przebiegu edukacji zdalnej w Polsce w okresie pandemii COVID-19, a więc od ... -
Kalibracja rastrów klasycznych map ewidencyjnych sporządzonych w kroju obrębowym
(PWST-E w Jarosławiu, 2011)Współczesne prace geodezyjne w dużym stopniu oparte są o metody komputerowe. Wykorzystanie w nich materiałów dostępnych jedynie w formie analogowej często związane jest z koniecznością przetworzenia ich do postaci numerycznej. ... -
Kalila i Dimna. Edycje i rękopisy dzieła (Opowieść o sowach i krukach)
(Katedra Arabistyki i Islamistyki, Uniwersytet Warszawski, 2003)Opowieść o sowach i krukach pochodzi ze słynnego zbioru bajek zwierzęcych Kalila i Dimna, reprezentujących typ literatury ‘zwierciadło dla władcy’ (Fürstenspiegel). O podstawie Kalili i Dimny - Pańczatantrze, sanskryckim ... -
Kaliningrad a proces integracji bałtyckiej
(Polish Academy of Sciences, 2003) -
Kaliningrad and its internal problems
(Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2001) -
Kaliningrad jako bałtycki węzeł transportowy
(Uniwersytet Szczeciński, 2002)Eksklawowe położenie spowodowało, że Obwód Kaliningradzki jest uzależniony od funkcjonowania powiązań komunikacyjnych. Najważniejsze z nich wiążą się ze sprawnym wykonywaniem przewozów przez transport morski, transport ... -
Kaliningrad – szansa czy zagrożenie dla Europy Bałtyckiej? Monografia społeczno-gospodarcza
(Wydawnictwo „Bernardinum”, 2013-03-01) -
Kamieniec Podolski
(Muzeum Historii Polski, 2016) -
Kamishibai jako biblioterapeutyczny element współpracy szkoły wyższej z otoczeniem społecznym
(Oficyna Wydawnicza Edward Mitek, 2020)W artykule przedstawiono pojęcie biblioterapii jako nie tylko „działania terapeutycznego opartego o stosowanie materiałów czytelniczych rozumianych jako środek wspierający proces terapeutyczny w medycynie”, ale również ... -
Kampania do Europarlamentu 2009 – Analiza strategii i technik wyborczych
(Wydział Politologii UMCS, 2010) -
Kampania prezydencka 2010 w Polsce. Analiza strategii i technik wyborczych
(Wydział Politologii UMCS, 2010) -
Kampania profrekwencyjna podczas kampanii parlamentarnej w 2011 roku
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2013) -
Kampania społeczna marki Rimmel #Iwillnotbedeleted jako przykład kampanii przeciw beauty hejtowi
(Wyższe Seminarium Duchowne w Łodzi, 2022)The aim of this article is to systematize knowledge in the area of hate. The publication describes the Rimmel brand, as well as a description of the campaign entitled ‘#IWillNotBeDeleted’. The text also contains the ... -
Kampania wyborcza 1989 roku jako przykład kampanii premodernizacyjnej
(WSMiP UJ/Księgarnia Akademicka, 2016)The significant change in the characteristics of political campaign communication has been acknowledged and examined by a plethora of scholars from various disciplines. A great deal of a scholarly community members have ... -
Kampanie braci. Lech Kaczyński i Jarosław Kaczyński w starciach o urząd Prezydenta RP – analiza porównawcza
(Wydawnictwo UMCS, 2013)Nie ulega wątpliwości, że kampanie prezydenckie lat 2005 i 2010 wprowadziły nową jakość do marketingu politycznego w Polsce. Pierwsza cechowała się strategią ofensywną, wyrazistością programu naprawy państwa zaproponowanego ... -
Kampanie reklamowe w kształtowaniu wizerunku miasta
(Wyższa Szkoła Promocji, 2011-01)Mechanizm oddziaływania reklamy sprawia, że narzędzie to nadaje się szczególnie do realizacji jakościowych celów komunikacyjnych. Zasadne zatem jest jej wykorzystywanie w procesie kształtowania wizerunku. Przydatność tego ...