Przeglądaj według afiliacji "Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Wydział Nauk Społecznych"
Wyświetlanie pozycji 1-14 z 14
-
Idea edukacji holistycznej a gotowość na zmiany wśród nauczycieli, biorących udział w projekcie „Umiem się uczyć” – refleksja krytyczna
(Wydawnictwo Naukowe DSW / University of Lower Silesia Press, Polskie Towarzystwo Pedagogiczne, 2015) -
Między pożądaną równością a nieuniknioną różnicą
(Wyd. Naukowe DSWE TWP: Wrocław, 2009) -
Not teaching, but coaching. Creating a self-development culture in a classroom
(2013)Nowadays we hear a lot about coaching, but what does coaching really mean? Why does it matter? What is more, the notion of edu-coaching has also emerged in recent years, and this idea seems to be gaining popularity. But ... -
Perspektywa krytyczna w badaniach nad intymnością
(Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2014) -
Przekonania kobiet na temat własnej roli rodzajowej w procesie coachingowym
(Instytut Naukowo-Wydawniczy Maiuscula: Poznań, 2014) -
Raport z działań projektowych „Aktywni - Równi - Skuteczni”
(Stowarzyszenie Kofe(m)ina, 2012) -
Transgresyjne trajektorie. Zmiany statusu społecznego w perspektywie biograficznej
(Oficyna Wydawnicza „Impuls”: Kraków, 2011) -
Wiedza o kulturze
(Fundacja Feminoteka, 2016) -
Współpraca sektora ekonomii społecznej z samorządem lokalnym na przykładzie wybranych powiatów województwa warmińsko-mazurskiego
(Oficyna wydawnicza WSZ-SW, 2014)