Przeglądaj według afiliacji "Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu"
Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4
-
Efektywność corporate governance w Polsce. Socjologiczno-ekonomiczna analiza spółek giełdowych. Wstęp
(Wydawnictwo Naukowe WSNHiD, 2011)Książka pt. „Efektywność corporate governance w Polsce. Socjologiczno-ekonomiczna analiza spółek giełdowych” jest poświęcona problematyce nadzoru korporacyjnego w spółkach notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w ... -
Popperowska (pseudo)krytyka filozofii Marksa
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2012)The main objective of this paper is to present a reinterpretation of Karl Popper's position on the methodological and sociopolitical views of Karl Marx. In spite of the weaknesses of the Popper's critique of the achievements ... -
Przyczynek do krytyki społeczeństwa sieciowego: od sieci społecznych do sieci wszystkich sieci
(Wydawnictwo Naukowe WSNHiD, 2012)Główne zadanie tego rozdziału polega na połączeniu perspektywy społeczeństwa informacyjnego ze społeczeństwem sieciowym, w celu wyeksplikowania wspólnego mianownika obu podejść (przy jednoczesnej świadomości różnic w ich ... -
Szczęście: niespełnialny dogmat doby konsumpcjonizmu? Psychologiczne uwarunkowania poczucia dobrostanu a społeczno-kulturowa praktyka
(Instytut Nauk o Kulturze i Studiów Interdyscyplinarnych, Uniwersytet Śląski, 2013)The aim of this paper is to draw attention to the possibility of existence of fundamental paradox within consumer culture. In theory, it is considered to be a the culture of entertainment, pleasure and joy, however, the ...