Wyświetlanie pozycji 1-18 z 18

    • Bohater w reklamie prasowej-raport badawczy 

      Kozłowska, Anna (Wyższa Szkoła Promocji, 2012)
      Projekt badawczy „Bohater w reklamie prasowej” wpisuje się w rozważania dotyczące roli bohatera w przekazie reklamowym. Głównym celem badawczym poniższego projektu naukowego była analiza ewolucji roli (również ...
    • Bohater w reklamie telewizyjnej - raport badawczy 

      Kozłowska, Anna (Wyższa Szkoła Promocji, 2012)
      Główny przedmiot badawczy projektu badawczego stanowiła reklama telewizyjna analizowana pod kątem pojawiających się w niej bohaterów reklamowych. Projekt badawczy pt.„Bohater w reklamie telewizyjnej” wychodzi z założenia ...
    • Czynniki decydujące o wrażliwości konsumentów na markę 

      Wiśniewska, Agnieszka (Wyższa Szkoła Promocji, 2005)
      Marka razem ze wszystkimi swoimi atrybutami, odgrywa ważną rolę w procesie decyzyjnym konsumentów. Będąc narzędziem oddziaływania rynkowego przedsiębiorstw, ma szanse wpłynąć na wynik tegoż procesu. Skuteczność stosowanie ...
    • Kampanie reklamowe w kształtowaniu wizerunku miasta 

      Wisniewska, Agnieszka Magdalena (Wyższa Szkoła Promocji, 2011-01)
      Mechanizm oddziaływania reklamy sprawia, że narzędzie to nadaje się szczególnie do realizacji jakościowych celów komunikacyjnych. Zasadne zatem jest jej wykorzystywanie w procesie kształtowania wizerunku. Przydatność tego ...
    • Marketing sponsorski – raport badawczy 

      Grzegorczyk, Adam (Wyższa Szkoła Promocji, 2012)
      Zagadnienie marketingu sponsorskiego stanowi innowacyjne spojrzenie na znaczenie i funkcje sponsoringu w działalności rynkowej przedsiębiorstw. Traktowany jako tradycyjne narzędzie, najczęściej przyporządkowywane do grupy ...
    • Mechanizm oddziaływania wizerunku marki na zachowania konsumentów 

      Wiśniewska, Agnieszka (UMK Toruń, 2012)
      Marka z punktu widzenia przedsiębiorstw stanowi jeden z kluczowych elementów oferty rynkowej i konkurowania. Przedsiębiorstwa podejmują działania ukierunkowane na kreowanie wizerunku, jednak zasadność tych działań potwierdzić ...
    • Model A.L. Dicka i K. Basu: nowe ramy koncepcyjne dla badania oddziaływania reklamy na lojalność konsumencką 

      Kozłowska, Anna; Wiśniewska, Agnieszka (Wyższa Szkoła Promocji, 2013)
      Lojalność konsumencka jest zjawiskiem złożonym, którego aspekty mogą być jawnie obserwowalne (ujęcie behawioralne ) lub ukryte, odnoszące się do postawy względem marki (ujęcie ewaluacyjne). Postawa lojalnościowa i zachowania ...
    • Motywy kulturowe w reklamie telewizyjnej-raport badawczy 

      Kozłowska, Anna (Wyższa Szkoła Promocji, 2013)
      Projekt badawczy powstał w związku z zauważalną tendencją do wykorzystywania różnego rodzaju motywów kulturowych w reklamie telewizyjnej. Podmiotem badania są spoty telewizyjne, analizowane pod kątem zastosowania w przekazie ...
    • Promocja marek alkoholi wysokoprocentowych w lokalach gastronomicznych 

      Liczmańska, Katarzyna (Wyższa Szkoła Promocji, 2012)
      Wizerunek marki ma niewątpliwie potencjał oddziaływania na postawy, a przez to także i na zachowania konsumentów, jednak w procesie tym potrzebuje wsparcia ze strony systemu komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa. ...
    • Reklama. Od osobowości marki do osobowości konsumenta 

      Kozłowska, Anna (Wyższa Szkoła Promocji, 2005)
      Opracowanie ma charakter analityczny, obejmuje podstawową wiedzę z zakresu reklamy i zachowań konsumpcyjnych, która posłuży do skonstruowania kilku podstawowych wniosków dotyczących współczesnych form budowania przekazu ...
    • Rozdział 2. Komunikowanie w sytuacjach kryzysowych 

      Grzegorczyk, Adam; Kościańczuk, Adam (Wyższa Szkoła Promocji, 2012)
      Artykuł opisuje zagadnienie komunikowania się organizacji w warunkach sytuacji kryzysowych. Autorzy przybliżają okoliczności wystąpienia sytuacji kryzysowej w organizacji i wskazują na jej niebezpieczeństwa oraz opisują ...
    • Rozdział 3. Reklama usług bankowych w procesie konwergencji 

      Grobicki, Janusz (Wyższa Szkoła Promocji, 2012)
      Proces komunikacji z klientem powinien tworzyć nową wartość, która przełoży się na zbudowanie lojalności, a tym samym ułatwi realizację zamierzeń biznesowych reklamodawcy. O marketingu należy myśleć jako o sposobie kreacji ...
    • Rozdział 5. Język jako narzędzie komunikacji w kryzysie 

      Grzegorczyk, Adam; Markowski, Krzysztof (Wyższa Szkoła Promocji, 2012)
      Artykuł omawia zagadnienie znaczenia i funkcji języka w komunikacji kryzysowej. Autorzy dokonali kompleksowej analizy pojęciowej kategorii związanych z językiem (jak mowa, mówienie, komunikowanie) oraz wskazali specyfikę ...
    • Rozdział 6. Media w sytuacji kryzysu 

      Grzegorczyk, Adam (Wyższa Szkoła Promocji, 2012)
      Współczesne media odgrywają rolę daleko wychodzącą poza pierwotne zadanie przekaźnika informacji. Ich zadania w coraz bliższym stopniu pozostają w związku z innymi grupami instytucji i organów społecznych i państwowych. ...
    • Subiektywne uwarunkowania procesu doboru personelu 

      Grzegorczyk, Adam (Wyższa Szkoła Promocji, 2012)
      Projekt badawczy obejmuje subiektywne uwarunkowania procesu doboru personelu w zarządzaniu zasobami ludzkimi stosowanym w przedsiębiorstwach funkcjonujących w Polsce. Proces doboru personelu jest głównym zadaniem procesu ...
    • Wykorzystanie imprez w działalności polskich przedsiębiorstw – raport badawczy 

      Grzegorczyk, Adam (Wyższa Szkoła Promocji, 2012)
      Badanie ma charakter ilościowy i zostało przeprowadzone na frakcji populacji polskich firm, które posługują się instrumentem wydarzenia w swojej działalności gospodarczej. W ramach badania wyodrębniono cztery podstawowe ...
    • Wykorzystanie postaci jako instrumentu perswazji w reklamie 

      Liczmańska, Katarzyna; Wiśniewska, Agnieszka (Wydawnictwo Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy, 2011)
      Popularnym zjawiskiem, jakie można zaobserwować na rynku reklamowym w ostatnich latach, jest wykorzystywanie znanych postaci do popularyzowania marek czy produktów. Sławne osoby odgrywają zasadniczą rolę w kształtowaniu ...
    • Zastosowanie modelu ELM w reklamie prasowej 

      Kozłowska, Anna (Wyższa Szkoła Promocji, 2011)
      Tematyka kształtowania postaw (i zachowań) konsumpcyjnych wciąż stanowi przedmiot zainteresowania badaczy zajmujących się czynnikami decydującymi o budowaniu skutecznych strategii (komunikatów) reklamowych. Zgodnie z modelem ...