Przeglądaj według afiliacji "Wyższa Szkoła Promocji"
Wyświetlanie pozycji 1-18 z 18
-
Bohater w reklamie prasowej-raport badawczy
(Wyższa Szkoła Promocji, 2012)Projekt badawczy „Bohater w reklamie prasowej” wpisuje się w rozważania dotyczące roli bohatera w przekazie reklamowym. Głównym celem badawczym poniższego projektu naukowego była analiza ewolucji roli (również ... -
Bohater w reklamie telewizyjnej - raport badawczy
(Wyższa Szkoła Promocji, 2012)Główny przedmiot badawczy projektu badawczego stanowiła reklama telewizyjna analizowana pod kątem pojawiających się w niej bohaterów reklamowych. Projekt badawczy pt.„Bohater w reklamie telewizyjnej” wychodzi z założenia ... -
Czynniki decydujące o wrażliwości konsumentów na markę
(Wyższa Szkoła Promocji, 2005)Marka razem ze wszystkimi swoimi atrybutami, odgrywa ważną rolę w procesie decyzyjnym konsumentów. Będąc narzędziem oddziaływania rynkowego przedsiębiorstw, ma szanse wpłynąć na wynik tegoż procesu. Skuteczność stosowanie ... -
Kampanie reklamowe w kształtowaniu wizerunku miasta
(Wyższa Szkoła Promocji, 2011-01)Mechanizm oddziaływania reklamy sprawia, że narzędzie to nadaje się szczególnie do realizacji jakościowych celów komunikacyjnych. Zasadne zatem jest jej wykorzystywanie w procesie kształtowania wizerunku. Przydatność tego ... -
Marketing sponsorski – raport badawczy
(Wyższa Szkoła Promocji, 2012)Zagadnienie marketingu sponsorskiego stanowi innowacyjne spojrzenie na znaczenie i funkcje sponsoringu w działalności rynkowej przedsiębiorstw. Traktowany jako tradycyjne narzędzie, najczęściej przyporządkowywane do grupy ... -
Mechanizm oddziaływania wizerunku marki na zachowania konsumentów
(UMK Toruń, 2012)Marka z punktu widzenia przedsiębiorstw stanowi jeden z kluczowych elementów oferty rynkowej i konkurowania. Przedsiębiorstwa podejmują działania ukierunkowane na kreowanie wizerunku, jednak zasadność tych działań potwierdzić ... -
Model A.L. Dicka i K. Basu: nowe ramy koncepcyjne dla badania oddziaływania reklamy na lojalność konsumencką
(Wyższa Szkoła Promocji, 2013)Lojalność konsumencka jest zjawiskiem złożonym, którego aspekty mogą być jawnie obserwowalne (ujęcie behawioralne ) lub ukryte, odnoszące się do postawy względem marki (ujęcie ewaluacyjne). Postawa lojalnościowa i zachowania ... -
Motywy kulturowe w reklamie telewizyjnej-raport badawczy
(Wyższa Szkoła Promocji, 2013)Projekt badawczy powstał w związku z zauważalną tendencją do wykorzystywania różnego rodzaju motywów kulturowych w reklamie telewizyjnej. Podmiotem badania są spoty telewizyjne, analizowane pod kątem zastosowania w przekazie ... -
Promocja marek alkoholi wysokoprocentowych w lokalach gastronomicznych
(Wyższa Szkoła Promocji, 2012)Wizerunek marki ma niewątpliwie potencjał oddziaływania na postawy, a przez to także i na zachowania konsumentów, jednak w procesie tym potrzebuje wsparcia ze strony systemu komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa. ... -
Reklama. Od osobowości marki do osobowości konsumenta
(Wyższa Szkoła Promocji, 2005)Opracowanie ma charakter analityczny, obejmuje podstawową wiedzę z zakresu reklamy i zachowań konsumpcyjnych, która posłuży do skonstruowania kilku podstawowych wniosków dotyczących współczesnych form budowania przekazu ... -
Rozdział 2. Komunikowanie w sytuacjach kryzysowych
(Wyższa Szkoła Promocji, 2012)Artykuł opisuje zagadnienie komunikowania się organizacji w warunkach sytuacji kryzysowych. Autorzy przybliżają okoliczności wystąpienia sytuacji kryzysowej w organizacji i wskazują na jej niebezpieczeństwa oraz opisują ... -
Rozdział 3. Reklama usług bankowych w procesie konwergencji
(Wyższa Szkoła Promocji, 2012)Proces komunikacji z klientem powinien tworzyć nową wartość, która przełoży się na zbudowanie lojalności, a tym samym ułatwi realizację zamierzeń biznesowych reklamodawcy. O marketingu należy myśleć jako o sposobie kreacji ... -
Rozdział 5. Język jako narzędzie komunikacji w kryzysie
(Wyższa Szkoła Promocji, 2012)Artykuł omawia zagadnienie znaczenia i funkcji języka w komunikacji kryzysowej. Autorzy dokonali kompleksowej analizy pojęciowej kategorii związanych z językiem (jak mowa, mówienie, komunikowanie) oraz wskazali specyfikę ... -
Rozdział 6. Media w sytuacji kryzysu
(Wyższa Szkoła Promocji, 2012)Współczesne media odgrywają rolę daleko wychodzącą poza pierwotne zadanie przekaźnika informacji. Ich zadania w coraz bliższym stopniu pozostają w związku z innymi grupami instytucji i organów społecznych i państwowych. ... -
Subiektywne uwarunkowania procesu doboru personelu
(Wyższa Szkoła Promocji, 2012)Projekt badawczy obejmuje subiektywne uwarunkowania procesu doboru personelu w zarządzaniu zasobami ludzkimi stosowanym w przedsiębiorstwach funkcjonujących w Polsce. Proces doboru personelu jest głównym zadaniem procesu ... -
Wykorzystanie imprez w działalności polskich przedsiębiorstw – raport badawczy
(Wyższa Szkoła Promocji, 2012)Badanie ma charakter ilościowy i zostało przeprowadzone na frakcji populacji polskich firm, które posługują się instrumentem wydarzenia w swojej działalności gospodarczej. W ramach badania wyodrębniono cztery podstawowe ... -
Wykorzystanie postaci jako instrumentu perswazji w reklamie
(Wydawnictwo Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy, 2011)Popularnym zjawiskiem, jakie można zaobserwować na rynku reklamowym w ostatnich latach, jest wykorzystywanie znanych postaci do popularyzowania marek czy produktów. Sławne osoby odgrywają zasadniczą rolę w kształtowaniu ... -
Zastosowanie modelu ELM w reklamie prasowej
(Wyższa Szkoła Promocji, 2011)Tematyka kształtowania postaw (i zachowań) konsumpcyjnych wciąż stanowi przedmiot zainteresowania badaczy zajmujących się czynnikami decydującymi o budowaniu skutecznych strategii (komunikatów) reklamowych. Zgodnie z modelem ...