Przeglądaj według afiliacji "Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach"
Wyświetlanie pozycji 1-20 z 21
-
Bezpieczeństwo danych osobowych i informacji niejawnych
(UKiP J&D Gębka, 2015-05)W dzisiejszych czasach ochrona danych osobowych staje się jednym z ważniejszych obowiązków spoczywających na organizacjach, instytucjach i firmach. Przedsięwzięcia dotyczące ochrony danych osobowych należy realizować w ... -
Bezpieczeństwo operacji gospodarczych, finansowych i środków pieniężnych w bankach oraz bankomatach
(UKiP J&D Gębka, 2013)W artykule tym przedstawiony został ogólny zarys dotyczący bezpieczeństwa systemu bankowego. Informacje odnoszą się głównie do warunków polskich. W artykule zwrócono uwagę na rolę państwa jako gwaranta systemu bankowego, ... -
Bezpieczeństwo środków pieniężnych w bankach i bankomatach
(UKiP J&D Gębka, 2013)W opracowaniu zaprezentowano obszary zastosowania nowoczesnych technologii informatycznych do realizacji elektronicznego obiegu środków pieniężnych w bankach i bankomatach. Przedstawiono rolę jaką pełni Bankowy Fundusz ... -
Business process management for educational organizations
(Командно- инженерный институт МЧС Республики Беларусь, 2015, 2015) -
E-learning (distance transfer of knowledge) for organizations, institutions and companies
(Lviv Galician Publishers Ltd, 2015)The effectiveness is one of education elements. Learning process may take a variety of forms and be conducted by a range of methods. One of contemporary learning methods is e-learning, which in order to function well ... -
E-learning (wiedza na odległość) na potrzeby bezpieczeństwa
(Vysoká Škola Bezpečnostného Manažérstva v Košiciach, 2011-11-11)Efektywność stanowi jeden z elementów edukacji. Nauczanie może przyjmować różne formy oraz być prowadzone różnymi metodami. Jednym z nowoczesnych sposobów nauczania jest e-learning. Aby mógł on poprawnie funkcjonować, ... -
E-learning - nauczanie na odległość na potrzeby wojska
(Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki, 2010)W artykule podjęto próbę wskazania że w dzisiejszych czasach zdobywanie wiedzy to nie tylko moda lecz pilna potrzeba, a nawet konieczność. Można to realizować poprzez szkolenia przyszłości, które łączą w sobie tradycyjne ... -
E-learning as distance transfer of skills and knowledge
(STUDIO NOA - Uniwersytet Śląski, 2013)Effectiveness is a key component of education. There are various forms and methods of teaching. One of the modern ways is e-learning, which, however, if adopted properly needs taking the series of different actions ... -
Handel elektroniczny – przejrzysta walka z korupcją
(UKiP J&D Gębka, 2011)Handel to jeden z najstarszych zawodów świata rozwija się od tysięcy lat. Jego początki są ściśle związane z rozwojem najstarszych cywilizacji. W opracowaniu przedstawiono powstanie i charakterystykę handlu elektronicznego, ... -
Identyfikacja wyrobów
(Redakcja Wojskowa, 2010-12-10)Artykuł przedstawia system identyfikacji wyrobów. W opracowaniu dokonano charakterystyki istniejących systemów identyfikacyjnych oraz przedstawiono w jaki sposób powstał i jak funkcjonuje system Jednolitego Indeksu ... -
Metody zarządzania i harmonogramowania projektami na potrzeby bezpieczeństwa (w oparciu o PRINCE2 i Microsoft Projekt)
(UKiP J&D Gębka, 2014-05-07)W opracowaniu podjęto próbę analizy nowoczesnych metod zarządzania i harmonogramowania projektami. Przedstawienie rozwiązań „PRINCE2” i „Microsoft Projekt” jak skutecznie zarządzać projektami w organizacjach i ... -
Modern aspects of IT service management in organizations
(UKiP J&D Gębka, 2014-05-07)The most effective solutions of technical support namely helpdesk are presented here. Helpdesk is a part of an organization (unit, department, team or assigned group of people) responsible for admitting notifications or ... -
Modern methods of IT support
(Lviv Galician Publishers, Ltd 2015, 2015)Effective management determines the success of the organization, institution or company. The basic aim of this work was to search for modern technologies (solutions) to support managing processes. The strategies for ... -
Nowoczesne technologie oraz innowacyjność w procesach zarządzania
(UKiP J&D Gębka, 2013)Skuteczne zarządzanie może przesądzić o sukcesie w organizacji, instytucji czy firmie. Zasadniczym celem opracowania było poszukiwanie nowoczesnych technologii (rozwiazań) do wsparcia procesów zarządzania. W celu sprawnego ... -
Procesowa informatyzacja organizacji, instytucji, przedsiębiorstw oraz firm
(Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach, 2013-05)W opracowaniu zaproponowano wykorzystanie podejścia procesowego, w tym oprogramowania ARIS firmy IDS Scheer. Oprogramowanie to w ocenie autora jest najbardziej skutecznym sposobem, umożliwiającym porządkowanie i optymalizację ... -
Resocjalizacja osadzonych poprzez edukację informatyczną
(WSETiNS w Kielcach, 2012)W obecnych czasach agresja może być zagrożeniem osób a nawet całych grup społecznych. Agresywne zachowanie się wobec innych ludzi jest zjawiskiem niepożądanym i nie może być usprawiedliwione. Poznanie zjawisk, przyczyn, ... -
Safety of e-commerce – How to fight corruption effectively
(Lviv Galician Publishers Ltd, 2015)The paper discusses the origin and typology of electronic commerce and emphasizes the fact that it is becoming the main trading form pushing traditional trading forms into the background. The paper also includes the ... -
Siły zbrojne RP w systemie przeciwdziałania terroryzmowi
(Wyższa Szkoła Zarządzania, Katowice, 2013-05-07)Postęp naukowo-techniczny przynoszący radykalne zmiany w funkcjonowaniu społeczeństw XXI wieku, stawia je wobec nowych wyzwań ale też i zagrożeń. Dla bezpieczeństwa narodowego i międzynarodowego priorytetem stało się ... -
Systems of product identification as the basis for IT systems
(Lviv Galician Publishers, Ltd 2015, 2015)Effective management of military property is only possible when an appropriate knowledge about its quantity, quality and value is available. Running the unified quantity-quality-value records demands employment of reliable. ... -
Zarządzanie usługami IT (helpdesk) w organizacjach rozproszonych
(UKiP J&D Gębka, 2013)W opracowaniu przedstawiono najskuteczniejsze z rozwiązań w obszarze wsparcia technicznego jakim jest helpdesk (z ang. - biuro pomocy) – część organizacji (dział, sekcja, zespół lub wyznaczona grupa osób) odpowiedzialna ...