Przeglądaj według afiliacji "Wydział Nauk Pedagogicznych, Dolnośląska Szkoła Wyższa"
Wyświetlanie pozycji 1-6 z 6
-
The analytical psychology of architecture between subjective expression and objective meaning
(Eschola de Arquitetura da Universidade Federal de Minas Gerais, 2011)The paper outlines the theoretical framework for the concept of applying analytical psychology to architectural design. What has been discussed are methods and process of designing tools for the analysis of perceptual ... -
Ilościowa analiza programów nauczania
(Instytut Kultury Miejskiej (Gdańsk), 2012) -
On Pieniążek, Sovereignty & Modernity
(Nietzsche Society, 2012-09-05) -
Praktyka antropologicznej refleksyjności. Wokół etnografi i Paula Rabinowa, Vincenta Crapanzano i Kevina Dwyera
(Uniwersytet Wrocławski, 2012)The focus in my paper is on the way three anthropologists – collaborators, students and heirs of Clifford Geertz and his interpretationist methodology of the “science of Man” – adopted and developed the idea of “refl ... -
Transformacja czy transmisja? Edukacja humanistyczna wobec problemów „przeniesienia” w relacji pedagogicznej
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2013-04-01)W artykule tym chcę omówić w kontekście pedagogicznym działanie mechanizmu, który w relacji psychoanalitycznej Sigmund Freud nazywał „przeniesieniem”, oraz rozwinąć ów wątek o istotne, także dla pedagogiki, komentarze ... -
Transformacja czy transmisja? Edukacja humanistyczna wobec problemów „przeniesienia” w relacji pedagogicznej
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2013-04-03)W artykule tym chcę omówić w kontekście pedagogicznym działanie mechanizmu, który w relacji psychoanalitycznej Sigmund Freud nazywał „przeniesieniem”, oraz rozwinąć ów wątek o istotne, także dla pedagogiki, komentarze ...