Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3

    • Cyfrowa szkoła: założenia komponentu badawczego 

      Hofmokl, Justyna; Sawko, Katarzyna; Śliwowski, Kamil; Toczyski, Piotr; Filiciak, Mirosław; Gajek, Ewa; Grynberg, Marcin; Gregorczyk, Grażyna; Grzybowski, Andrzej; Kędracka-Feldman, Ewa; Rostkowska, Małgorzata; Sijko, Kamil; Stokowska, Anna; Jałosińska, Agata (Centrum Cyfrowe Projekt:Polska, 2012)
      Opracowując założenia komponentu korzystaliśmy z najnowszych analiz, dotychczasowych doświadczeń polskich i zagranicznych projektów wykorzystujących TIK w szkołach, konsultowaliśmy się z ekspertami i praktykami, ...
    • Ramowy katalog kompetencji cyfrowych 

      Klimczuk, Andrzej; Jasiewicz, Justyna; Filiciak, Mirosław; Śliwowski, Kamil; Mierzecka, Anna; Kisilowska, Małgorzata; Tarkowski, Alek; Zadrożny, Jacek (Centrum Cyfrowe Projekt: Polska, 2015)
      Opracowując „Ramowy katalog kompetencji cyfrowych” dążyliśmy do powiązania kompetencji cyfrowych z konkretnymi korzyściami, jakie użytkownicy mogą odnieść w poszczególnych obszarach życia. W pracy nad Katalogiem korzystaliśmy ...
    • Wolne licencje w nauce. Instrukcja 

      Grabowska, Klaudia; Śliwowski, Kamil; Szkodzińska, Dorota; Stunża, Grzegorz D.; Brzóska, Halszka; Wilkowski, Marcin; Nowak, Paweł; Franczak, Mateusz; Kalinowska, Anna; Haratyk, Paulina; Rozkosz, Ewa; Szuflita, Magdalena; Danecki, Jakub (Biblioteka Otwartej Nauki, 2013-06-20)