Przeglądaj według autora "Halemba, Piotr"
-
Analiza roli społeczno-zawodowej na przykładzie przewodników turystycznych
Halemba, Piotr; Placek, Oskar; Nowak, Stefan (Wydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach, 2014)Artykuł prezentuje autorski model roli społeczno-zawodowej przewodnika turystycznego. Nigdy dotąd nie dokonano analizy empirycznej struktury roli społecznej przewodnika turystycznego w ujęciu cech funkcjonalnych oraz ... -
Hybrydowe modele partnerstwa publiczno-prywatnego jako determinanta realizacji inwestycji sportowych i turystycznych w warunkach kryzysu finansowego
Halemba, Piotr; Franczak, Agnieszka; Grzeganek-Więcek, Brygida (Wydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach, 2014)Public/private partnership (PPP) is one form for accomplishing long-term public investments which allows for reduced financial burden of public budgets. Additional investment benefits are formed through the possibility of ... -
Organizacja procesu tworzenia oferty turystycznej na wybranych przykładach
Halemba, Piotr; Wąsowicz, Wojciech; Nowak, Stefan (Wydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach, 2011)Organizacja imprezy turystycznej jest procesem skomplikowanym wymagającym od organizatora nie tylko wiedzy i informacji ale co najważniejsze umiejętności odpowiedniego ich wykorzystania w procesie tworzenia profesjonalnej ... -
Rola marketingu sportowego w kreowaniu wizerunku sportowca poprzez media
Halemba, Piotr; Berger, Bernadetta; Ulfik, Agnieszka (Wydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach, 2011)Mass-media to grupa, która dociera do najszerszej rzeszy społeczeństwa kibiców, wykorzystując różnorodne formy marketingu sportowego. Zaczynając od marketingu partnerskiego przez public relations, aż do sponsoringu można ... -
Wpływ prowadzonych działań promocyjnych na ruch turystyczny w mieście Częstochowa
Nowak, Stefan; Halemba, Piotr; Herbuś, Aneta (Wydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach, 2013)W obecnie obowiązujących realiach gospodarczych dużego znaczenia nabierają realizowane działania promocyjne. Chcąc pokonać konkurencję i przedstawić szerokiemu gronu odbiorców oraz w konsekwencji sprzedać swój produkt, ... -
Zastosowanie zasad nadzoru właścicielskiego nad spółkami z udziałem Skarbu Państwa w przypadku Sportowych Spółek Akcyjnych
Ulfik, Agnieszka; Nowak, Stefan; Halemba, Piotr (Wydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach, 2011)W dniu 19 marca 2010 roku weszło w życie zarządzenie Ministra Skarbu Państwa w sprawie zasad nadzoru właścicielskiego nad spółkami z udziałem Skarbu Państwa. Zasady te były zmieniane na przestrzeni ostatnich lat w celu ...