Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3

    • Ekspresywność języka subkultury hip-hopowej 

      Wójciuk, Anna (Towarzystwo Doktorantów UJ, 2017)
      W niniejszym artykule opisano ekspresywność języka subkultury hip-hopowej. Opierając się na teorii socjolektów, zaproponowanej przez Stanisława Grabiasa, autorka pokazała, że język członków subkultury hip-hopowej cechuje ...
    • Perswazja w reklamach społecznych 

      Wójciuk, Anna (Towarzystwo Doktorantów UJ, 2016)
      W niniejszym artykule, poświęconym zjawisku perswazji w reklamach społecznych, autorka dowodzi, że komunikaty te musi cechować oryginalność językowa, a perswazja jest podstawowym budulcem każdego społecznego przekazu. ...
    • Reklama komercyjna i reklama społeczna – różnice i podobieństwa 

      Wójciuk, Anna (Towarzystwo Doktorantów UJ, 2017)
      Agata Stafiej-Bartosik i Dominika Maison wskazują, że według powszechnego przekonania reklamę komercyjną i reklamę społeczną różni jedynie tematyka. Zdaniem badaczek jest to myślenie uproszczone. Uwaga ta jest punktem ...