Przeglądaj według autora "Wójciuk, Anna"
-
Ekspresywność języka subkultury hip-hopowej
Wójciuk, Anna (Towarzystwo Doktorantów UJ, 2017)W niniejszym artykule opisano ekspresywność języka subkultury hip-hopowej. Opierając się na teorii socjolektów, zaproponowanej przez Stanisława Grabiasa, autorka pokazała, że język członków subkultury hip-hopowej cechuje ... -
Perswazja w reklamach społecznych
Wójciuk, Anna (Towarzystwo Doktorantów UJ, 2016)W niniejszym artykule, poświęconym zjawisku perswazji w reklamach społecznych, autorka dowodzi, że komunikaty te musi cechować oryginalność językowa, a perswazja jest podstawowym budulcem każdego społecznego przekazu. ... -
Reklama komercyjna i reklama społeczna – różnice i podobieństwa
Wójciuk, Anna (Towarzystwo Doktorantów UJ, 2017)Agata Stafiej-Bartosik i Dominika Maison wskazują, że według powszechnego przekonania reklamę komercyjną i reklamę społeczną różni jedynie tematyka. Zdaniem badaczek jest to myślenie uproszczone. Uwaga ta jest punktem ...