Przeglądaj według tematu "Facebook"
Wyświetlanie pozycji 1-20 z 23
-
The application of Facebook for informal educational purposes by management students
(2017)Social media are perceived as a phenomenon that have changed the nature of interpersonal relationships and the information flow. Education is one of possible applications of social media. The aim of this work is to present ... -
Cechy komunikacji angażującej czytelników skandynawskich dzienników informacyjnych w serwisie Facebook na przykładzie „Aftenposten”, „Göteborgs-Posten” i „Politiken”
(Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2016)Serwisy społecznościowe, szczególnie Facebook, są coraz popularniejszym narzędziem wykorzystywanym przez marki medialne w procesie dialogu z odbiorcami. Celem badań był wskazanie, jakimi cechami charakteryzuje się komunikacja ... -
Communication of Transport for London conducted in social media during the London Underground industrial action
(University of Szczecin, 2020) -
Człowiek zalogowany 2. Wirtualne społeczności
(Biblioteka Jagiellońska, 2014) -
Facebook as a New Layer of the Internet
(Partium Press Debrecen Universtity Press, 2014)Paul Levinson lists Facebook, along with the blogosphere, Wikipedia, YouTube, MySpace, Digg and Twitter, as a new “new medium”. There is no doubt that that is true, but only part of a whole truth. From a technical point ... -
Gender differences in using Facebook—preliminary analysis
(Młodzi Naukowcy, 2017)The aim of the study was to examine gender differences in styles of using Facebook in order to see what motivates males and females when using social media. Different styles of using Facebook were proposed: Facebook as ... -
Indywidualne zarządzanie prywatnością w serwisach społecznościowych – zarys problemu w kontekście rozważań dotyczących społeczeństwa informacyjnego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2018)W niniejszym artykule zaprezentowane zostały wybrane aspekty indywidualnego zarządzania prywatnością w serwisach społecznościowych w odniesieniu do procesów zachodzących w społeczeństwie informacyjnym. W części pierwszej ... -
Krzemowa Klatka. Kapitał paraspołeczny i celebrytyzacja polityki
(Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2021) -
Media społecznościowe jako narzędzie marketingu internetowego na przykładzie Netflixa
(Akademia Zarządzania (Academy of Management) Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej, 2020)Media społecznościowe szybko stają się jednym z najważniejszych kanałów marketingu internetowego, który zapewnia wiele korzyści dla organizacji. Chodzi tu głównie o zwiększenie zasięgu działalności, ponieważ dzięki nim ... -
Niepełnosprawność w dobie Web 2.0. Znaczenie portali społecznościowych dla osób z niepełnosprawnościami
(Wydawnictwo APS, 2018)Współcześnie sytuacja osób z niepełnosprawnością ulega przemianie będącej efektem dokonującego się w społeczeństwach XXI wieku rozwoju technologicznego nastawionego na komputeryzację i wirtualizację wielu przestrzeni ... -
Od drukarni do Facebooka. Przemiany prasy codziennej w Szczecinie w latach 1989-2014
(Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych, Uniwersytet Warszawski, 2015) -
Pacynka kontra Faceopera. Zjawisko kont alternatywnych w mediach społecznościowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2015)Niniejszy artykuł omawia zjawisko kont alternatywnych oraz jego konsekwencje dla społecznegoi kulturalnego życia w internecie. Na wstępie analizie poddano pojęcie kontaużytkownika oraz opisano dwa jego rozumienia: jako ... -
Political Communication, Social Media and Popular Culture: The Adisucks Facebook Protest Case Study
(Peter Lang Publishing Group, 2013)This paper focuses on the question of how new (social) media work as tools of political messages’ distribution within converged media systems. Using a case study of the adisucks Facebook protest organized in Polish social ... -
Praktykowanie religii w nowych mediach. Katolicka przestrzeń Facebooka
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2018)Książka jest analizą zmian, jakie dokonują się w religii w związku z wykorzystywaniem kolejnego nowego medium, jakim jest Facebook. Facebook jest tu traktowany jako jeden z wielu serwisów społecznościowych, a zarazem jako ... -
Sharenting – nowy wymiar rodzicielstwa?
(Wydawnictwo Naukowe UAM, 2017) -
Social media jako forma komunikacji sportowców z kibicami
(Zapol, 2012)Celem artykułu jest przedstawienie mediów społeczniościowych jako nowej formy komunikowania się na płaszczyźnie sportowiec/klub – kibic/fan. Artykuł składa się z czterech części. Pierwsza część omawia założenia teoretyczne ... -
Standardy użytkowania serwisów społecznościowych: analiza pedagogiczna
(Wydawnictwo KUL, 2014-03)Dynamiczny rozwój mediów społecznościowych sprawił, że dziś korzystanie z nich jest zjawiskiem powszechnym a liczba użytkowników liczona jest już w miliardach. Dlatego konieczną wydaje się wzmożona refleksja pedagogiczna ... -
Uniwersytet 2.0. Nowoczesna komunikacja uczelni wyższych na świecie i w Polsce
(Uniwersytet Szczeciński, 2016) -
When the Child is Born into the Internet: Sharenting as a Growing Trend among Parents on Facebook
(Adam Marszałek Publishing House, 2016)Parents actively share information about their children on Facebook, but little research has explored the extent of this issue. The goal of this paper is to theorize a new type of parents’ online activities concerning ... -
Who Is the Note-Worthy Fan? Featuring Players in the Official Facebook Communication of Mainstream Video Games
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)Video game fans participate in the official promotion of video games, either voluntarily, or unwillingly when their fanworks are appropriated and used by video game publishers. The article provides a quantitative overview ...