Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3

    • Benchmarking jako nowoczesne narzędzie promocji miast i regionów 

      Śnihur, Janusz (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2005)
      Miasta (regiony), konkurując między sobą powinny prowadzić aktywność marketingową w oparciu o rzeczowe dane, które pozwalają określić położenie „rynkowe” miasta wobec innych miast, m.in. pod względem atrakcyjności ...
    • Możliwości wykorzystania Internetu w działaniach marketingowych firmy 

      Czyżycki, Rafał (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2006)
      Pomijając klasyczne definicje „marketingu" można powiedzieć, że marketing jest to nic innego jak sztuka przekonania kogoś do kupna czegoś, czego dana osoba nie potrzebuje, najlepiej za cenę, której nie zapłaciłaby nawet ...
    • Wpływ prowadzonych działań promocyjnych na ruch turystyczny w mieście Częstochowa 

      Nowak, Stefan; Halemba, Piotr; Herbuś, Aneta (Wydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach, 2013)
      W obecnie obowiązujących realiach gospodarczych dużego znaczenia nabierają realizowane działania promocyjne. Chcąc pokonać konkurencję i przedstawić szerokiemu gronu odbiorców oraz w konsekwencji sprzedać swój produkt, ...