Przeglądaj według tematu "e-branding"
Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4
-
E-branding polskich piłkarzy w social media a jakość ich wystąpienia na EURO
(2017-04)Działania e-brandingowe, związane są z prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych (głównie na portalu Facebook) i polegają na prowadzeniu szeregu procesów związanych z tworzeniem marki osobistej w Internecie. ... -
E-branding polskich piłkarzy w social media a jakość ich wystąpienia naEuro 2016
(Wyższa Szkoła Wychowania Fizycznego i Turystyki w Białymstoku, 2017)Działania e-brandingowe, związane są z prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych (głównie na portalu Facebook) i polegają na prowadzeniu szeregu procesów związanych z tworzeniem marki osobistej w Internecie. ... -
E-branding vs traditional branding
(Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2015)Television, radio and press for many years reigned supreme in the marketing market, and made it possible to reach out effectively to a wide audience. However, we are now observing a decreasing effectiveness of traditional ... -
How a Personal Brand that has been Creatively Established in Social Media Becomes a Passport to Traditional Media and Receiving Advertising Contracts
(2017)YouTube is one of the most effective instruments for shaping personal brand among members of the young generation (generations Y and Z). The goal of the paper is to show the process of establishing personal brand in social ...