Przeglądaj według tematu "usługi"
Wyświetlanie pozycji 1-8 z 8
-
Agenci emigracyjni na ziemiach polskich przed 1914 r.
(2013-08-12)Masowa emigracja zarobkowa z ziem polskich przed 1914 r. wywołała ż ywe dyskusje. Wzbudziła obawy o przyszłość narodu. Winę za spowodowanie tego zjawiska i jego narastanie przypisano m.in. agentom emigracyjnym, czyli ... -
Charakterystyka i tendencje przemian w obrębie sieci placówek handlowych, usługowych oraz produkcyjnych we wsiach objętych badaniem IERiGŻ-PIB
(Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - Państwowy Instytut Badawczy, 2013)Analizowano zmiany jakie dokonały się w latach 2005-2011 w funkcjonowaniu i dostępności sieci placówek obsługi handlowej, produkcyjnej i usługowej na obszarach wiejskich. Określono tendencje i kierunki zachodzących zmian. ... -
Miasto i Gmina Janikowo - wczoraj, dziś i jutro
(UMK, 1995)Polska, Janikowo, nowe miasto, usługi, struktura przestrzenna, Poland, Janikowo, new town, services, spatial structure -
Obsługa uczestników turystyki i rekreacji. Wybrane aspekty
(Difin SA, 2015)Książka stanowi podręcznik akademicki (jako literatura podstawowa) przeznaczony do wykładów z przedmiotu "Obsługa ruchu turystycznego" i zbliżonych, prowadzonych na przykład na specjalności "Organizacja i obsługa rekreacji". ... -
Rodzina jako kategoria polityki społecznej - współczesny kierunek polityki społecznej na rzecz rodziny
(Difin SA, 2015)Artykuł przedstawia rodzinę jako kategorię polityki społecznej w różnych obszarach i dziedzinach tej polityki. Następnie przedstawia politykę społeczną na rzecz rodziny w aspekcie współcześnie obowiązujących problemów oraz ... -
Sytuacja sektora usług w Polsce w przededniu integracji z Unią Europejską
(Wydział Zarządzania Politechniki Gdańskiej, 2003)Usługi od pewnego czasu wzbudzają powszechne zainteresowanie ekonomistów. Po pierwsze ze względu na trudności ze sprecyzowaniem ich istoty i co za tym idzie poprawnej definicji. Usługi nie doczekały się jak dotąd zwięzłej ... -
Usługi a preferencje - addytywny pomiar łączny - założenia teoretyczne
(Uniwersytet Szczeciński, 2008)Przy zakupie usług, konsumenci kierują się złożonym procesem wyboru. Bez względu na rodzaj usługi, w proces ten zaangażowana jest nasza świadomość. Nawet, jeśli przy wyborze kierujemy się konkretnymi, z naszego punktu ... -
Wpływ personelu na jakość usług bankowych
(Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2000)W artykule przedstawiono pozacenowy sposób walki o klienta przez banki - za pomocą jakości, przy czym nacisk położono na jakość tworzoną przez pracowników. Analizie poddano możliwości kreowania jakości przez personel w ...