Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4

    • Modele jakości usług a zarządzanie szkołą wyższą 

      Dominiak, Piotr; Leja, Krzysztof (Centrum Badań Polityki Naukowej i Szkolnictwa Wyższego Uniwersytetu Warszawskiego, 2001)
      Potrzeba zarządzania jakością w szkołach wyższych jest rezultatem gwałtownego wzrostu ilościowego instytucji akademickich, niewystarczającego finansowania szkolnictwa wyższego, trendów demograficznych oraz rosnącej ...
    • Odpowiedzialność społeczna uczelni a problematyka jakości kształcenia 

      Geryk, Marcin (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania w Gdańsku i Wyższa Szkoła Infrastruktury i Zarządzania w Warszawie, 2009)
      Wysoki poziom usług edukacyjnych leży w interesie zarówno społeczeństwa, jak i placówek świadczących te usługi. Dla uczelni stanowi podstawowy aspekt oceny, jakiej nieustannie jest poddawana przez aktualnych i potencjalnych ...
    • Państwo jako podmiot zamawiający usługi edukacyjne dla społeczeństwa 

      Polcyn, Jan (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 2015)
      The paper focuses on the assessment of capital expenditures on secondary vocational and general education, examination efficiency and the results of the key final examinations at the primary level. Higher expenditures ...
    • Usługi edukacyjne na poziomie akademickim w kontekście wymagań rynku pracy 

      Piróg, Danuta (Komisja Geografii i Przemysłu, 2011)
      W sferze polskiego szkolnictwa wyższego rozwój zdolności do pracy nie jest priorytetem, bowiem, jak przedstawia niniejsze opracowanie, takie podejście do edukacji było dotychczas przypisane kształceniu zawodowemu na poziomie ...