Przeglądaj według tematu "usługi hotelarskie"
Wyświetlanie pozycji 1-7 z 7
-
Budowanie relacji a wartość dla klienta na przykładzie usług hotelarskich Grupy Hotelowej Orbis
(Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2015-01)Klienci korzystający z usług świadczonych przez hotele postrzegają ich ofertę nie tylko poprzez kategorię danego obiektu i związaną z tym jakość usług oraz cenę, ale również przez pryzmat wcześniejszych doświadczeń oraz ... -
Budowanie relacji wyższego stopnia jako sposób konkurowania na rynku usług hotelarskich
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2010)W artykule przedstawiono programy lojalnościowe jako główne narzędzie pozwalające na budowanie trwałych relacji z klientami. Programy te przedstawiono na przykładzie rynku usług hotelarskich. Są to programy stosowane ... -
Jakość i relacje z klientami na rynku usług hotelarskich
(2009-12)Wraz z rozwojem gospodarki wolnorynkowej funkcjonowanie na rynku usług hotelarskich staje się coraz trudniejsze. Kluczowe jest zatem: zdefiniowanie sposobu postrzegania jakości przez klienta, zbudowanie skutecznego instrumentu ... -
Relacje usługodawca-usługobiorca na rynku usług hotelarskich
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2011)Dynamicznie rozwijająca się konkurencja na polskim rynku usług hotelarskich, szczególnie w ostatnim czasie, w perspektywie EURO 2012, powoduje, że ważnym elementem budowania pozycji konkurencyjnej są relacje. Za kluczowe, w ... -
Tworzenie i umacnianie relacji z kluczowymi klientami jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej na rynku czasu wolnego na przykładzie Grupy Hotelowej Orbis
(Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2013-07)W artykule przedstawiono wykorzystanie czasu wolnego przez wybrane podmioty rynku – świadczące usługi hotelarskie – procesu budowy relacji z kluczowymi klientami jako narzędzia uzyskania przewagi konkurencyjnej. Zagadnienie ... -
Wpływ jakości usług hotelarskich na satysfakcję i kształtowanie lojalności gości hotelowych
(Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014-08)W artykule podjęto próbę wykazania wpływu jakości usług hotelarskich na kształtowanie lojalności klientów. To, jak gość hotelowy ocenia jakość usług, z których skorzystał, przekłada się na stosunek do nawiązania związku ... -
Wybrane czynniki wpływające na ceny usług hotelarskich w polskich miastach wojewódzkich
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2014)Cena usługi hotelarskiej jest determinowana przez liczne czynniki związane zarówno z samym produktem hotelu, jak i jego otoczeniem. Dotychczasowe badania ilościowe czynników wpływających na ceny usług hotelarskich wskazywały ...