Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKorycki, Krzysztof
dc.date.accessioned2016-07-12T22:29:56Z
dc.date.available2016-07-12T22:29:56Z
dc.date.issued2016-07
dc.identifier.citationK. Korycki, Prawne uwarunkowania kampanii wyborczej, "Refleksje. Pismo naukowe studentów i doktorantów WNPiD UAM" 2015, nr 12, s. 219-238.pl_PL
dc.identifier.issn2081-8270
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/10002
dc.description.abstractArtykuł dotyczy prawnych uwarunkowań odnoszących się do kampanii wyborczej. Poruszane w nim zagadnienia dotyczą w szczególności pojęcia i ram czasowych kampanii wyborczej, agitacji wyborczej, materiału wyborczego, rozpowszechniania informacji nieprawdziwych oraz kampanii wyborczej w programach nadawców radiowych i telewizyjnych. Tekst uwzględnia wszystkie obowiązujące nowelizacje Kodeksu wyborczego oraz orzecznictwo Trybunału Konstytucyjnego. Głównym celem artykułu jest dokonanie oceny rozwiązań dotyczących kampanii wyborczej, ze szczególnym uwzględnieniem przypadku wyborów do organów stanowiących jednostek samorządu terytorialnegopl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectprawo wyborczepl_PL
dc.subjectkampania wyborczapl_PL
dc.subjectsamorządpl_PL
dc.subjectKodeks wyborczypl_PL
dc.subjectwyborypl_PL
dc.titlePrawne uwarunkowania kampanii wyborczejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationWydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniupl_PL
dc.description.epersonKrzysztof Korycki
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska