Show simple item record

dc.contributor.authorSiuda, Piotr
dc.contributor.authorStachura, Krzysztof
dc.date.accessioned2016-07-19T19:23:51Z
dc.date.available2016-07-19T19:23:51Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationSiuda, P., Stachura, K. (2016). Niedostatki działań promocyjnych polskich czasopism naukowych z zakresu nauk humanistycznych i społecznych [w:] (Nie)obecna nauka. Strategie promocyjne polskich czasopism naukowych z zakresu nauk humanistycznych i społecznych, (red.) P. Siuda, Poznań, s. 55-68pl_PL
dc.identifier.issn978-83-7092-163-7
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/10063
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Naukowe Instytutu Filozofii UAMpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectczasopisma naukowepl_PL
dc.subjectnaukometriapl_PL
dc.subjectnauki społecznepl_PL
dc.subjecthumanistykapl_PL
dc.subjectpromocja naukipl_PL
dc.titleNiedostatki działań promocyjnych polskich czasopism naukowych z zakresu nauk humanistycznych i społecznychpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
dc.contributor.organizationUniwersytet Gdański
dc.description.epersonPiotr Siuda
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska