Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSiuda, Piotr
dc.contributor.authorTroszynski, Marek
dc.date.accessioned2016-08-31T06:35:58Z
dc.date.available2016-08-31T06:35:58Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationSiuda, P., Troszynski, M. (2016). Natives and tourists of prosumer capitalism: On the varied pro-prosumer activities of producers exemplified in the Polish pop culture industry, International Journal of Cultural Studies Published online, before print August 25: 1-19, doi: 10.1177/1367877916666117.pl_PL
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/10247
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherSAGE Publishing
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectprosumptionen
dc.subjectprosumer capitalismen
dc.subjectpopular cultureen
dc.subjectinternet studiesen
dc.subjectfandomen
dc.subjectcultural industriesen
dc.titleNatives and tourists of prosumer capitalism: On the varied pro-prosumer activities of producers exemplified in the Polish pop culture industryen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.typepreprint
dc.contributor.organizationKazimierz Wielki University in Bydgoszczen
dc.contributor.organizationCollegium Civitasen
dc.description.epersonPiotr Siuda


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.