Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMazurek, Grzegorz
dc.contributor.authorGembicki, Michał
dc.contributor.authorKrzemień, Grzegorz
dc.contributor.authorPrzegalińska, Aleksandra K.
dc.contributor.authorStarostka, Justyna
dc.contributor.authorSkorulska, Karolina
dc.contributor.authorPrystupa-Rządca, Kaja
dc.date.accessioned2016-09-05T06:59:38Z
dc.date.available2016-09-05T06:59:38Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationMazurek, G. (ed.) (2015). Management in Virtual Environments. Case Studies. Warsaw: Poltext.pl_PL
dc.identifier.issn978-83-8943-761-7
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/10276
dc.description.abstractThe following publication consists of 12 case studies, which encompass various aspects of the ICT impact on contemporary businesses, focusing – among other things – on such concepts as: crowdsourcing, the internet of things, design thinking, digital entertainment, e-commerce, online and off-line distribution or social media marketing.pl_PL
dc.description.sponsorshipEEA, Norway Grantspl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherPoltextpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjecte-commerceen
dc.subjectdigital entertainmenten
dc.subjectdesign thinkingen
dc.subjectInternet of Thingsen
dc.subjectcrowdsourcingen
dc.subjectICT impact on contemporary businessesen
dc.titleManagement in Virtual Environments. Case Studiesen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookpl_PL
dc.description.epersonAnna Goryńska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska