Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorFiliciak, Mirosław
dc.date.accessioned2013-03-05T10:27:31Z
dc.date.available2013-03-05T10:27:31Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.citationFiliciak, M. Dlaczego gry wideo zawsze są "złe"?. Kultura Popularna. 2004, nr 1, s. 87-91.pl
dc.identifier.issn1644-8340
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1027
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo SWPSpl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectGry wideopl
dc.titleDlaczego gry wideo zawsze są "złe"?pl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationSWPS Uniwersytet Humanistycznospołecznypl
dc.description.epersonAnna Sałgut
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska