dc.contributor.author | Filiciak, Mirosław | |
dc.date.accessioned | 2013-03-05T10:27:31Z | |
dc.date.available | 2013-03-05T10:27:31Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.citation | Filiciak, M. Dlaczego gry wideo zawsze są "złe"?. Kultura Popularna. 2004, nr 1, s. 87-91. | pl |
dc.identifier.issn | 1644-8340 | |
dc.identifier.uri | http://depot.ceon.pl/handle/123456789/1027 | |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Wydawnictwo SWPS | pl |
dc.rights | Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska | pl_PL |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode | |
dc.subject | Gry wideo | pl |
dc.title | Dlaczego gry wideo zawsze są "złe"? | pl |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl |
dc.contributor.organization | SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny | pl |
dc.description.eperson | Anna Sałgut | |
dc.rights.DELETETHISFIELD | info:eu-repo/semantics/openAccess | |