Show simple item record

dc.contributor.authorWszołek, Mariusz
dc.date.accessioned2016-09-07T07:37:57Z
dc.date.available2016-09-07T07:37:57Z
dc.date.issued2016-05-07
dc.identifier.citationWszołek M., (2016) Reklama — perspektywa empiryczna, Libron, Krakówpl_PL
dc.identifier.isbn978-83-65148-68-1
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/10299
dc.description.abstractReklama. Perspektywa empiryczna jest w głównej mierze empirycznym rozwinięciem publikacji Reklama. Operacjonalizacja pojęcia. Tym razem punkt ciężkości jest jednak ustawiony na empirycznej weryfikacji wskazanych problemów badawczych, relewantnych dla pola naukowego reklamy. Punkty węzłowe niniejszej publikacji to: dyferencje rynkowe w reklamie, dyskursywne funkcjonały wizualne w reklamie, semantyka reklamy i wiodące dyskursy reklamy.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo LIBRONpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectcommunication designpl_PL
dc.subjectdyferencje rynkowepl_PL
dc.subjectdyferencje rynkowe w reklamiepl_PL
dc.subjectkomunikacja społecznapl_PL
dc.subjectreklamapl_PL
dc.subjectprojektowanie komunikacjipl_PL
dc.titleReklama - perspektywa empirycznapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookpl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Wrocławski, Wydział Filologiczny, Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznejpl_PL
dc.description.epersonFilip Lohner
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska