Show simple item record

dc.contributor.authorWszołek, Mariusz
dc.date.accessioned2016-09-07T07:44:25Z
dc.date.available2016-09-07T07:44:25Z
dc.date.issued2015-05-07
dc.identifier.citationWszołek M., (2015) Reklama — operacjonalizacja pojęcia, Libron, Krakówpl_PL
dc.identifier.isbn978-83-65148-24-7
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/10302
dc.description.abstractW niniejszej publikacji szeroko omawiam pojęcie reklamy w perspektywie kilku wiodących paradygmatów. Część dostępnych na polskim rynku wydawniczym publikacji z zakresu reklamy zwykła się rozpoczynać od słów: „reklama towarzyszy nam od zarania dziejów” albo: „jaka reklama jest, każdy widzi”, a nawet: „reklama jest wszechobecna, dlatego staje się istotnym elementem badań naukowych”. Mnie interesowało przede wszystkim to, czym w ogóle jest reklama i w jaki sposób działa, oraz co to znaczy, że działa; czyli zrobienie kroku wstecz, by móc zobaczyć to, co niektórzy ryzykownie założyli, że istnieje. W książce staram się odpowiedzieć na te pytania i kilka jeszcze innych, przeprowadzając w pierwszej kolejności analizę stanu badań w dziedzinie reklamy oraz poddając krytyce podejścia w ramach wiodących paradygmatów badawczych. W dalszej części pracy dokonuję, mam nadzieję, kompleksowej operacjonalizacji pojęcia reklamy oraz wskazuję na takie aspekty, jak: typologia reklamy, proces projektowy, corporate identity organizacji, reklama wiodąca i design.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo LIBRONpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjecttypologia reklamypl_PL
dc.subjectreklama wiodącapl_PL
dc.subjectcommunication designpl_PL
dc.subjectdyferencje rynkowepl_PL
dc.subjectdyferencje rynkowe w reklamiepl_PL
dc.subjectkomunikacja społecznapl_PL
dc.subjectreklamapl_PL
dc.subjectprojektowanie komunikacjipl_PL
dc.titleReklama — operacjonalizacja pojęciapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookpl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Wrocławski, Wydział Filologiczny, Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznejpl_PL
dc.description.epersonFilip Lohner
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska