Zarządzanie respektujące wartości. Raport z badań
Streszczenie
Książka stanowi efekt kilkuletnich prac zespołu badaczy z uczelni warszawskich: SGH, WSFiZ oraz SGGW, a także Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Publikacja zawiera treści związane z tematem wartości i ich roli w zarządzaniu. Adresowana jest zarówno do pracowników naukowych i studentów studiów z zakresu zarządzania i ekonomii, jak też do praktyków, a zwłaszcza do przedsiębiorców i menedżerów oraz specjalistów ze służb HR i PR. Jej walory użytkowe powiększą autorski, unikatowy Katalog wartości w zarządzaniu, którym może być wykorzystywany bądź adoptowany w praktyce wielu organizacji - zwłaszcza w polityce personalnej, rozwoju zawodowym, integrowaniu i motywowaniu oraz tworzeniu kodeksów dobrych praktyk (kodeksów etycznych).
Kolekcje
- Książki / Books [2816]
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Powiązane pozycje
Wyświetlanie pozycji powiązanych tytułem, autorstwem i tematem.
-
Aksjologiczne dylematy żołnierza, czyli o konflikcie wartości w świecie konsumpcji
Bodziany, Marek; Milczanowska, Marta (Wydawnictwo WSOWL, 2012)Artykuł opisuje zagadnienia zmiany systemów wartości we współczesnym świecie. Jego przesłaniem jest pokazanie dynamiki zmian w polskim społeczeństwie w odniesieniu do zderzenia tradycji z nowoczesnością. Poruszane wstępne ... -
Relatywizm wartości nauczyciela a kształtowanie tożsamości uczniów
Welskop, Wojciech (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Sieradzu, Kraków 2013, 2013)Wartości są źródłem podstawowych celów i zadań, jakie powinny być realizowane w ramach procesu edukacji. Wartości nadają sens życiu ludzkiemu, wzbogacają je, rozwijają osobowość człowieka i wyznaczają kierunek jego działania. ... -
Zmiany wartości w polskiej reklamie prasowej na podstawie analizy tygodników „Polityka” i „Newsweek”
Duda, Aneta (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2015)W 2006 roku przeprowadzono analizę zawartości przekazów reklamowych [Duda 2010], dla której materiał do analizy stanowiły 593 reklamy zamieszczone w tygodnikach „Polityka” i „Newsweek”. Analiza zawartości przekazów ...