Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSzutowski, Dawid
dc.date.accessioned2016-10-06T07:47:42Z
dc.date.available2016-10-06T07:47:42Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.isbn978-83-8085-247-1
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/10505
dc.description.abstractInnowacje są kluczowe dla rozwoju przedsiębiorstw. W żywotnym interesie przedsiębiorstw jest ich implementacja. Książka dostarcza obszerny przegląd literatury dotyczącej innowacji i literatury dotyczącej wartości przedsiębiorstwa. Dostarcza model obrazujący zależność pomiędzy innowacjami i wartością rynkową. Na podstawie przeprowadzonych badań wskazuje na jakie obszary zwracać uwagę zarządzając innowacjami tak aby zwiększać wartość przedsiębiorstwa. Rozważania prowadzone są na przykładzie przedsiębiorstw turystycznych z całej Europy.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjecttourism enterprisepl_PL
dc.subjectservice sectorpl_PL
dc.subjectmarket value of equitypl_PL
dc.subjectmarket valuepl_PL
dc.subjectinventionpl_PL
dc.subjectinnovationpl_PL
dc.titleInnovation and market value. The case of tourism enterprisespl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookpl_PL
dc.description.epersonWydawnictwo Difin
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska