dc.contributor.author | Wyrwa, Franciszek | |
dc.contributor.author | Chrzczonowicz, Aleksander | |
dc.date.accessioned | 2016-11-07T08:22:04Z | |
dc.date.available | 2016-11-07T08:22:04Z | |
dc.date.issued | 2016-09-23 | |
dc.identifier.isbn | 978-83-63873-22-6 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/10652 | |
dc.description.abstract | W powszechniej świadomości nadal utrzymuje się pogląd, że wysoka inteligencja
determinuje osiągnięcie sukcesu w szkole i w pracy. Pogląd ten uległ jednak
weryfikacji w świetle badań pozaintelektualnych czynników warunkujących
rozwój zdolności człowieka..
Autorzy podjęli próbę poszerzenia rozważań teoretycznych o zbadanie zróżnicowania
psychospołecznych korelatów osiągnięć artystycznych wybranych szkół w Hiszpanii, Turcji, Finlandii, Niemczech i Belgii, poznanych w ramach realizacji partnerskich
projektów Comenius. Wymogi edycyjne sprawiły jednak, że analizy na potrzeby
opracowania ograniczono do szkół w Hiszpanii,Turcji i Rumunii. | pl_PL |
dc.publisher | Polskie Towarzystwo Diagnostyki Edukacyjnej | pl_PL |
dc.rights | Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode | |
dc.subject | motywacja | pl_PL |
dc.subject | inteligencja wieloraka | pl_PL |
dc.subject | model zdolności Mönksa | pl_PL |
dc.subject | model Renzulliego | pl_PL |
dc.subject | Comenius | pl_PL |
dc.subject | zdolności | pl_PL |
dc.subject | uzdolnienia | pl_PL |
dc.title | Wspieranie rozwoju uzdolnień artystycznych młodzieży w wybranych krajach Europy | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.contributor.organization | Zespół Szkół Licealno-Gimnazjalnych w Ratajach | pl_PL |
dc.description.eperson | Franciszek Wyrwa | |
dc.rights.DELETETHISFIELD | info:eu-repo/semantics/openAccess | |