Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWyrwa, Franciszek
dc.contributor.authorChrzczonowicz, Aleksander
dc.date.accessioned2016-11-07T08:22:04Z
dc.date.available2016-11-07T08:22:04Z
dc.date.issued2016-09-23
dc.identifier.isbn978-83-63873-22-6
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/10652
dc.description.abstractW powszechniej świadomości nadal utrzymuje się pogląd, że wysoka inteligencja determinuje osiągnięcie sukcesu w szkole i w pracy. Pogląd ten uległ jednak weryfikacji w świetle badań pozaintelektualnych czynników warunkujących rozwój zdolności człowieka.. Autorzy podjęli próbę poszerzenia rozważań teoretycznych o zbadanie zróżnicowania psychospołecznych korelatów osiągnięć artystycznych wybranych szkół w Hiszpanii, Turcji, Finlandii, Niemczech i Belgii, poznanych w ramach realizacji partnerskich projektów Comenius. Wymogi edycyjne sprawiły jednak, że analizy na potrzeby opracowania ograniczono do szkół w Hiszpanii,Turcji i Rumunii.pl_PL
dc.publisherPolskie Towarzystwo Diagnostyki Edukacyjnejpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectmotywacjapl_PL
dc.subjectinteligencja wielorakapl_PL
dc.subjectmodel zdolności Mönksapl_PL
dc.subjectmodel Renzulliegopl_PL
dc.subjectComeniuspl_PL
dc.subjectzdolnościpl_PL
dc.subjectuzdolnieniapl_PL
dc.titleWspieranie rozwoju uzdolnień artystycznych młodzieży w wybranych krajach Europypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationZespół Szkół Licealno-Gimnazjalnych w Ratajachpl_PL
dc.description.epersonFranciszek Wyrwa
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska